Har du bestilt deg Rota felger enda? Hvis ikke, send oss en PM så skal du få et godt tilbud.

Moderator: Styremedlemmer
Det er det som skiller useriøse, desperate forhandlere fra profesjonelle. De useriøse går inn i medlemmers tråder for å selge inn varene sine. Du har vel gått konkurs fire ganger nå, og burde kanskje ta hintet snart?Racespec.no wrote:Hei,
Har du bestilt deg Rota felger enda? Hvis ikke, send oss en PM så skal du få et godt tilbud.
Du kan jo si hva du vil, men det å gå inn i tråder for kun å promotere dine egne varer med firmanavn, det er etter min mening useriøst.Racespec.no wrote:Firma du linker til gikk aldri konkurs. (Ihvertfall ikke mens jeg var del eier.)
Om du søker mer på nettet, så finner du ut at jeg gjorde opp til alle kunder og trakk meg ut av selskapet. :0)
Jeg er nå i Philipinene og besøker Rota. Kall det gjerne desperat men det er til kundenes fordel om de får bedre priser. Eller?
Gabzh wrote:Gratulerer med salg og ny bil! Hiv ut ny tråd på NC'en da
Eller om trådstarter har solgt NC'en og kjøpt NB.Gabzh wrote:Oi, wops! Psh, hvem gidder vel å sjekke datoer
...som igjen kom for salg...Stalfa wrote:Eller om trådstarter har solgt NC'en og kjøpt NB.Gabzh wrote:Oi, wops! Psh, hvem gidder vel å sjekke datoer