Første stopp etter henting av bil:
Etter vask idag 26.03:
Flere bilder kommer nok opp etterhvert når jeg og Trym har fått tatt en liten photshoot

Moderator: Styremedlemmer
Har kjørt eibach senk i 2 år på min NC og det har fungert gullefintnope-mx5 wrote:Får håpe Eibach er bedre på NC en på NA/NB.Trym N1290 wrote:anbefaler eibach sine 35mm vegard, noe lavere blir bare ubrukelig mener jegHar akkurat lastet ned tuv papirene og skrevet di ut så tenkte jeg skulle få mine inn i vognkort, vist det er samme til din kan jo du få låne papirene etterpå vist det blir eibach (eller eventuelt bare skrive di ut selv da, men tilbyr i hvertfall hehe) =) billige er de også, selges til og med som ekstra utstyr på mazda.
Der er de totalt useless
-n
jojo, har ikke kjørt med bilen hele ukaTrym N1290 wrote:Kan skrive under på at det ble bedre lydmmmmmmmmmm
Hvaa? nå er det jo mildt allerede, bare å flekke ned takpappen![]()
Kjøpte det originale mazda settet, skal jo bare være plug-n-play daAnders981 wrote:Flott bil med den riktige fargen. Hvordan ble lyden med nye høyttalere og forsterker? Hvor plasserte du forsterkeren? Bilder?
Lys i fotbrønnene er enkelt, det gjorde jeg forrige helg med min. Koble det på lyset ved nøkkelen, med mindre du kjøpte det orginale fra Mazda som kobles til noen av ledningene som går til klokkene..
Kjøpte det originale mazda settet, skal jo bare være plug-n-play daAnders981 wrote:Flott bil med den riktige fargen. Hvordan ble lyden med nye høyttalere og forsterker? Hvor plasserte du forsterkeren? Bilder?
Lys i fotbrønnene er enkelt, det gjorde jeg forrige helg med min. Koble det på lyset ved nøkkelen, med mindre du kjøpte det orginale fra Mazda som kobles til noen av ledningene som går til klokkene..
Åja. Ja, men jeg har sett hvordan det orginale settet installeres, og det ser langt mer komplisert ut enn det jeg gjorde. Kjøpte to LED greier og stjal strøm fra nøkkel lyset, det ble mye billigere og jeg fikk akkurat den fargen jeg ville haallram wrote: Kjøpte det originale mazda settet, skal jo bare være plug-n-play da
Lyden ble kanonbra, mye klarere og en god del mer mellomtone, plasserte forsterkeren under rattet til høyre, nærmest midten av dashbordet. er en liten "lomme" der. Var så å si lagd for denne forsterkeren, passer perfekt oppi derMen ser nå at Alpine har releaset en ny versjon KTP-445U som er ferdig med iso overganger i begge ender, så hadde spart litt kabelskjøting hvis jeg hadde sett den litt før...
Skal få tatt litt bilder av forsterkeren også til helgen.