Det blir årets første banekjøring søndag 13.4 klokken 12.00
400,- per bil som vanlig. Teknisk og innsjekk mellom 11 og 11.30. Kort førermøte og så tut og kjør fra 12.00 og så lenge vi gidder.
Kjøring på Reve 13.4
Moderators: Mike, Styremedlemmer
-
- 1000 RPM
- Posts: 122
- Joined: 23 Mar 2012, 08:52
- Status: Offline
Re: Kjøring på Reve 13.4
hvem står bak kjøringen denne gang? frister sinnsykt! ihvertfall om det blir drittvær 

mmmmmm...
-
- 1000 RPM
- Posts: 122
- Joined: 23 Mar 2012, 08:52
- Status: Offline
Re: Kjøring på Reve 13.4
Det er Justyn (trim 4 Eldre) som står bak, som vanlig. Åpent for alle, bare å komme. Jeg har et par skikkelig herpa sommerdekk jeg skal ta livet av, så jeg forventer ikke noe annet enn dårlig grep og mye morro.
2012 Toyota GT86
Re: Kjøring på Reve 13.4
jeg må se om jeg får bilen kasta i sammen nok til å komme igjennom teknisk 

mmmmmm...
-
- 1000 RPM
- Posts: 122
- Joined: 23 Mar 2012, 08:52
- Status: Offline
Re: Kjøring på Reve 13.4
Det skal ikke mye til. Ingen lekkasjer og batteri som henger fast så er det full fres.
Vi praktiserer "Frihet under ansvar" i de fleste tilfeller. 


2012 Toyota GT86
- Lloyd
- 6500 RPM
- Posts: 745
- Joined: 12 Oct 2008, 20:04
- Medlemsnummer: 912
- Location: Stavanger
- Status: Offline
Re: Kjøring på Reve 13.4
Hmm.
Turboen utav igjen.
Oljelekkasje tettet som et resultat av det!
Bilen er blitt en dass og kjøre.
Posetivt er at clutchen plutseligt henger med! Hehe!
Erhm, stripset batteri er vel like godt som noe annet feste?
Turboen utav igjen.
Oljelekkasje tettet som et resultat av det!
Bilen er blitt en dass og kjøre.
Posetivt er at clutchen plutseligt henger med! Hehe!
Erhm, stripset batteri er vel like godt som noe annet feste?

Proud Land Rover Discovery 2 driver.... erh owner. 

Re: Kjøring på Reve 13.4
Stripset batteri går neppe igjennom teknisk.. jeg har prøvd diverse jalla fester.. som har resultert i bulk i skjermen 
endte opp med orginalfeste etter en tur på knoksen

endte opp med orginalfeste etter en tur på knoksen
mmmmmm...
-
- 1000 RPM
- Posts: 122
- Joined: 23 Mar 2012, 08:52
- Status: Offline
Re: Kjøring på Reve 13.4
Det er en av de få tingene vi er litt nøye på. Ved en bråstopp eller hard retningsendring blir et løst batteri en veldig tung kanonkule, og med stort skadepotensiale med gnister og syre.
2012 Toyota GT86
-
- 7200 RPM
- Posts: 3069
- Joined: 19 Sep 2006, 02:00
- Medlemsnummer: 968
- Location: Ski
- Contact:
- Status: Offline
Re: Kjøring på Reve 13.4
Hvofor ikke bruke de orginale feste mekanismene?
Til NA'en er de iallefall ganske omfattende og virker bombesikker.
Til NA'en er de iallefall ganske omfattende og virker bombesikker.
-Stian
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
'06 Toyta Yaris 1.3 COP => går som et olja lyn
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
'06 Toyta Yaris 1.3 COP => går som et olja lyn
- Lloyd
- 6500 RPM
- Posts: 745
- Joined: 12 Oct 2008, 20:04
- Medlemsnummer: 912
- Location: Stavanger
- Status: Offline
Re: Kjøring på Reve 13.4
Tror ikkje eg får tid nok til og fikse utestående problemer.
Virker til og lekke litt ut oljereturen i bånnpanna. Var ikkje helt vellykket og plugge den!
Batteriet sitter i sin forstand, men at det ikkje er orginal feste har sikkert noe med at det er et biltema batteri i.
Eventuellt forsvant festet under Andrews søken på "lightness"?
Virker til og lekke litt ut oljereturen i bånnpanna. Var ikkje helt vellykket og plugge den!
Batteriet sitter i sin forstand, men at det ikkje er orginal feste har sikkert noe med at det er et biltema batteri i.
Eventuellt forsvant festet under Andrews søken på "lightness"?

Proud Land Rover Discovery 2 driver.... erh owner. 
