Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
steffen wrote:
Forresten: er veldig pent med en potte med lyddemper som har to stusser på samme side. Hvor får man det?
RB har en sak jeg har lyst på til min NB; RB Power Pulse Twin Tip Muffler, Part Number: 56465. Har ikke sansen for loff-varmer...
Veit ikke om noe til NA.
Dere som har henta litt fra USA, hva kommer denne på med frakt og alt?
325USD
motorhead wrote:
Dere som har henta litt fra USA, hva kommer denne på med frakt og alt?
325USD
tipper et sted mellom 4 og 5000....? (med frakt (BAX) og mva...)
edit: (hvis jeg skal tippe en eksakt sum sier jeg 4500,-)
Det er vel det jeg regna med sjøl. Har lyst på grenrør og hele sulamitten når jeg først handler, så vi får vente litt.....
Men da er jeg nesten oppe i prisen for ei grei presse
motorhead wrote:
Det er vel det jeg regna med sjøl. Har lyst på grenrør og hele sulamitten når jeg først handler, så vi får vente litt.....
Men det er jo kjekt å ha dersom du skal ha presse...
motorhead wrote:
Men det er jo kjekt å ha dersom du skal ha presse...
Ja, men jeg vil ha alt på en gang
Og da ender det opp med ingen ting.......
Jeg betalte ca. 1.300,- i frakt for Racing Beat eksosanlegg sendt med Jetcarrier. Slipper da moms på frakt, og det var ingen frakt fra miatamania og til Jetcarrier.
Vil absolutt anbefale Racing Beat, det er ansett som kanskje det beste effektanlegget for Miata. Er det anbefalte anlegget hos BRPerformance, som er blitt den største leverandøren av godsaker til Miata nå.