Jag köpte denna i eller igentligen en bit utanför Bergen för några år sedan og har ikke gjort noe med den på hele tiden till nu, ja...jag har ju köpt lit delar og torr gasat lit i garasjen då
Den kom tydligen ifra Oslo området straks före...?
Det är mye gotteri i denna posen så jeg valde å köpa en til isted för å bygga vidare på en annan som jag redan hadde.
Detta är den jeg redan hadde, og grunnat og sveset spackalat en sommer.

Bland annat:
Jackson Racing supercharger M45
Greddy e-manage Ultimate
Detta piggyback system har varit problemet sedan jag köpte den så därför har det inte blivit mer än 5km totalt under 4år! Något som jag nu skall ta tag i
Problemet är inte bara detta avanserade motorsystem, utan også min totala brist på kompetans innom detta område..når jeg dessutom ikke har speciellt god hand med SW så kommer denna dans bli ehh inte så pen men jeg håper jeg ikke tråkker på några fötter här inne.
Jag tog meg i kragen igår og installerade SW på en annan laptop med 32 bitars system, då jeg prövdt tidigare på min jobbdator som har 64bit og där snakkade dom i alla fall ikke samman.
Men detta kommer nog bli en större utfodring än jeg er forberedd for er jeg redd...då jeg möts av dette.

og det blir ikke bedre, längre in i installationen kommer det lit japanska tecken og då er det ialla fall et STORT spörsmåltegn bakom data skärmen.

Jeg prövade og installera en japansk app som kan leses av klipp-og-klistra, men fick ikke til det
Så nu vänder jag meg til er, finns det någon SW wizz i närheten som har pejlig på detta?
Jeg var hoppfull til att köra lit på fredag så pröveskilt er köpt så eg kan dra av gårde, den burde fungera utan detta system tilkoblet...