28. April og første banedag med NSK på Rudskogen.
Rudolf har ikke fått kjørt seg noe særlig siden Isbanekjøringen på Golsfjellet i februar.
Men endelig er det vår og Sportsvognklubbens første banekjøring på Rudskogen.
Siden kjøringa starta i vanlig kontortid og siden jeg (som vanlig) også skulle stå flaggvakt, så ble det bare ca. 15 runder i dag.
Som vanlig så hadde jeg prøvd noen endringer og kjørte denne gang vanlige 1.6 dyser men med E85.
Det var ikke spesielt lurt og jeg fikk litt "nøling" omkring 4000 RPM.
(Hvorfor endre noe som virker din tulling

).
Men men, jeg fikk da noen runder omkring 1.57, 1.58.
Føler at Rudolf kjører lett og ledig.
Maskineriet fungerer utmerket.
Neste gang går jeg tilbake til "standard" oppsett, 1.8 dyser og E85.
Som flaggvakt fikk jeg tid til å observere andre kjente doninger.
Her en stilstudie av sekretæren i klubben vår, Agility.
Krenger godt i S-kombinasjonen opp fra Angsten.
Kanskje bittelitt mere krengestag ?
Erik