Turbomontering, Hjelp!!!!
Moderator: Styremedlemmer
Turbomontering, Hjelp!!!!
Begynte og montere turbokittet idag, desverre så klarte jeg å vri sund nippelen som står i blokka for oljetilf. på turbon.
Noen der ute som har greddy kit og har gjort det samme???? Får virkelig håpe tess kan skaffe en ny nippel til meg. Ev andre som har tips på hvor jeg kan skaffe denne? Det er en nippel med grov gjenger på den ene siden og fin gjenger på den andre, tror det er 3/8".
Morten
Noen der ute som har greddy kit og har gjort det samme???? Får virkelig håpe tess kan skaffe en ny nippel til meg. Ev andre som har tips på hvor jeg kan skaffe denne? Det er en nippel med grov gjenger på den ene siden og fin gjenger på den andre, tror det er 3/8".
Morten
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
*91 MX-5 Turbo med mye snadder.
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
- Status: Offline
Tess skaffer denne, har en kompis som holder på med 323 1,6 lx som han har hivet gtx motor i, han måtte lage en slik når han puttet dette nedi.. og fikk kjøpt en slik på tess i odda, ellers så er det vel alltids en annen rørlegger som fikser slike... Men på en søndag så blir det litt problemer,, vis man ikkje er industriarbeider som meg, de er døgnopne, 

Last edited by Mazdafreaks on 09 Apr 2005, 21:45, edited 1 time in total.
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Helidropp over tr.heim kansje????????????? Hehe. Får ta meg en tur innom tess på mandagen å spørre allikevell.Mazdafreaks wrote:Tess skaffer denne, har en kompis som holder på med 323 1,6 lx som han har hivet gtx motor i, han måtte lage en slik når han puttet dette nedi.. og fikk kjøpt en slik på tess i odda, ellers så er det vel alltids en annen rørlegger som kikser slike... Men på en søndag så blir det litt problemer,, vis man ikkje er industriarbeider som meg, de er døgnopne,
Angrer stort på at jeg ikke kjøpte FM nå, grådig vet jeg...........
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
- Status: Offline
Om du ikke får tak i med riktige gjenger så kan eg kansje anbefale deg å stikke innom nærmeste yrkes skole med Elektromekansik linje...
dei har som regel utstyr til å lage noe spesial deler
dei har som regel utstyr til å lage noe spesial deler
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
Re: Turbomontering, Hjelp!!!!
Hei!91BRG wrote:Begynte og montere turbokittet idag, desverre så klarte jeg å vri sund nippelen som står i blokka for oljetilf. på turbon.
Morten
Prøver å få tak i Greddy kit til min Mazda.Hvor fikk du tak i ditt kit?
Turbokittet kan www.superstyling.no skaffe. Ligger på ca 14.000. Finner sikkert noen billigere viss du bestiller selv i statene. f eks horsepowerfreaks.com.
Morten
Morten
Medl.nr.436
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro
-00 Honda S2000
*2000 Audi TT Quattro