Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Har tre forskjellige bøker her, men tipper ingen av de er den "bibelen" flere referer til. Hvilken bok er det snakk om?
Edit:
Her er bøkene jeg har:
Mazda Mx-5 Miata - Find it. Fix it. Trick it.
Do it up! Mazda MX-5 (A practical guide to renovation on a budget)
Haynes Repair Manual (1990 - 2009)
Miata 1993 1,6 B-package kompressor (MP45)
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae
Disse Workshop Manualene fås også på CD som selges på eBay.
Men ingenting er som boka, når man skrur på bilen
Rod's sin Enthusiasts Workshop Manual som nevnes av flere over her, er en god nummer 2.
Men den kan altså ikke måle seg med "the real thing".
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Litt "off-topic" her, men Erik, du har ikke kommet over noen tilsvarende bok for Mazdaspeed Miata på din ferd? I utgangspunktet er det vel en deleliste som er den "hellige gral" jeg er på jakt etter, for å få tak i delenumre osv på originaldelene. Min har rundet 10 år nå, så det KAN jo hende at deler snart må byttes ut...
2004 Mazdaspeed (Velocity Red Mica - #3388/4000)
X - 91' Red Miata
Takker for svar
Da får jeg kjøpte inn litt lesestoff til ferien.
Har en Bærbar PC stående i garasjen (til musikk, googling, manualer osv), så spørs om jeg må finne en kopi på ebay også.
webizz wrote:Litt "off-topic" her, men Erik, du har ikke kommet over noen tilsvarende bok for Mazdaspeed Miata på din ferd? I utgangspunktet er det vel en deleliste som er den "hellige gral" jeg er på jakt etter, for å få tak i delenumre osv på originaldelene. Min har rundet 10 år nå, så det KAN jo hende at deler snart må byttes ut...
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
webizz wrote:Litt "off-topic" her, men Erik, du har ikke kommet over noen tilsvarende bok for Mazdaspeed Miata på din ferd? I utgangspunktet er det vel en deleliste som er den "hellige gral" jeg er på jakt etter, for å få tak i delenumre osv på originaldelene. Min har rundet 10 år nå, så det KAN jo hende at deler snart må byttes ut...
Jeg må bare skyte inn at ingenting er så bra som internett når man lurer på noe, uavhengig om man er i garasjen eller ikke. Alle har vel smarttelefon nå om dagen?