Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Skal du ha style bar eller roll bar? Dersom det er style bar, finnes det mange typer som er lette å montere. Skal du ha en skikkelig veltebøyle kreves det ganske mye mer.
Uansett, på linksiden finner du firmaet Alumex som har det meste. Kjøpte min style bar der. Tok et par timer å montere.
Kjøpte min stylebar på ebay, kostet meg ca 1500 med mva og frakt via min adresse hos www.magnum.no, denne monterte eg på ca en time og ser utrolig bra ut, synest eg i alle fal.. Kan få kjøpe min med bil billigt..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Jeg har hard core bøyla som ikke skal funke med hardtopp, og det er nok sidefestene som ikke virker tror jeg.. mener å huske at jeg fjernet disse.. (?) .. men om noen er veldig nyskjærrig og har en hardtop å prøve med så er det bare å komme å prøve
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
jeg skal til å ta inn en roadsport (klasse c) lovlig halvbur sak fra sverige nå snart. competition cars i sverige som lager en kopi av hard dog sport bøylen. passer under softtop og hardtop. Denne kopien er laget i tykkere rør enn orginalen for å etterkomme roadsport krav, og koster ca 3000 svenske kroner pluss frakt til feks charlottenberg.. denne krever bittelitt sveisejobb for en strøken montering(avstiverplate på veggen bak setene. Alle deler og skruer følger med, men bøylen må lakkeres på egenhånd. om noen flere er intressert i en skikkelig veltebøyle så si fra, kanskje vi kan dele litt frakt eller no...
For roadster like the MIATA or BARCHETTA which have no overroll-system factory build in, and more the body structure is not designed for a overroll-system we have tryed to give them a safety feature, meeting our requirements of taste and make them payable.
Har de noen sikkerhetsmessig funksjon i det hele tatt?