http://trackday.no/index.php/banekjorin ... september/
Vidar
Moderator: Styremedlemmer
Det høres ut som du var på mer ulendt terreng enn i Stian-Lia.vidarlavoll wrote: Dagens skade: Knekte stab-stag, sprekt eksos manifoil, knekt høydefeste en coliover og sålangt uidentifisert knakk-knakk under bilen (kanskje frame rails bolter).
Skyldspørsmålet må nok deles mellom Hoosier R6 245/40/15 som vil rett frem, mange høyresvinger med mye press ned->ut, knallharde dempere, ingen nåde over curbs, 20 år gamle foringer, tidligere banedager i år med tiltakende knakk-knakk, manglende empati med mekaniske utfordringer og horn som stikker en halvmeter ut hjelmenFabiz wrote:Er det bare jeg som er innmari nysgjerrig på hva som forårsaket så mye skade på EN trackday?Fabian
Neimen, det hadde jo bare vært hyggeligmotorhead wrote:Moro å følge med på hva som skjer i klubben, og å registrere at det har blitt fler MX-5`er på banetreff de siste årene. Tenkte jeg skulle rusle bort å si hei, og ta en titt på bilen, da jeg så dere skru. Men sånt tør man ikke. Best å stå trygt på tribunen. Fikk et lite snev av savn etter min gamle 10th ae da jeg så den fine blå utpå banen.