Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
For de som er medlemmer i Saab Turbo klubben er det jo banekjøring 19. september på Våler banen.
Man kan melde seg inn på banen. Mener regningen var på ca 300,- sist jeg betalte.
Edit: Det er lov å stille med andre biler enn Saab. Det skal iallefall jeg.
-Stian '95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
'06 Toyta Yaris 1.3 COP => går som et olja lyn
Stalfa wrote:For de som er medlemmer i Saab Turbo klubben er det jo banekjøring 19. september på Våler banen.
Man kan melde seg inn på banen. Mener regningen var på ca 300,- sist jeg betalte.
Edit: Det er lov å stille med andre biler enn Saab. Det skal iallefall jeg.
Har du vært med på det tidligere? Med så lav pris blir det kanskje veldig mange biler og mye venting eller....
Miata 1993 1,6 B-package kompressor (MP45)
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae
Jeg har vært med 5-6år? Like morro hver gang, 2 siste gangene har vært med mx5. Velkommen så lenge en er medlem. Mener å huske en kan kjøpe medlemskap på landstreffet og men ikke 100% sikker på det.
Utleierne er alltid strålende forbøyd med klubben, aldri noe problemer og folk kjører med hodet.
Opel/Volvo folket arrangerte topp trackday på Rudskogen i går...var lov med drifterigga biler også (så lenge disse ikke var lisensierte), mykkje gøy. Vi måtte taue av våre to (primær)biler av banen grunnet diverse havari - så da var det bra med en backup bil fra Banzaibaggen, som eg tenkte fortjente en liten 'sandblåsing' under...
vidarlavoll wrote:...Opel/Volvo folket arrangerte topp trackday på Rudskogen i går...var lov med drifterigga biler også (så lenge disse ikke var lisensierte), mykkje gøy. Vi måtte taue av våre to (primær)biler av banen grunnet diverse havari...
Bilde av sølvpilen før hun knelte...
og jupp, vi fikk kjøre med softtop nede om det ble brukt 'helhjelm'
Tja, må ha henne på bukk og ta ut kassen for å vite sikkert, men noe er 'knust' mlm clutch og girkasse og/eller begge deler trodde først det var utløserlageret som ratlet, tok bilen inn og tittet under, fant ikkeno (tørt&fint), ut igjen på banen i 2 runder, morsomme knaselyder og ingen hemninger resulterte i full stopp og tauing. Skal oppdatere tråden når eg vet mer.
Specialized Stumpjumper
Specialized Stumpjumper