Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Var innom Antoniunsen's Ekspressmekk og gjenbruksstasjon i dag.
1.8 bremser som Vidar køyrde med fram til nyleg (Galfer skiver og klosser samt stålslanger), vifte frå Jon og Jackson Racing CAI frå Mussa og filter frå Stafla blei smelt i på rekordtid.
Bilen er kjempe fin å kjøre, litt krims krams her og der. Men hva gjør vell det, fun faktoren er høy.
også fikk vi klemt i ny bremsevæske, selv om den gamle så fin og blank ut. Mener å huske den var byttet rett før jeg tok over bilen. sammen med skiver og klosser rundt om.
Nei, heller ikkje kjølerøret til servoen (det lekk ikkje lengre etter at Trym var ute med tanga).
Men det skal byttes. Clutchveske og kjøleveske må dunkes i straks. Nye dekk og felger ligg i hagen til Vidar. Nytt ratt skal eg ha. Alle tinga!
Bremsene låser rottedekka lett, mindre guffen på pedalen. Beste 800,- eg har brukt på bilen (inkluder reine og pene calipere).
Køyrde Oslo-Bergen-Sogn med ganske guffen respons. Filteret i JR CAI var skikkelig vaska, så her måtte det vera noko anna. Bytta Air Flow Meteret med det frå det gamle luftfilteret, men då gikk den ikkje i det heile tatt (verka som det ikkje var kontakt med skøytekabelen). Opna den nye gamle AFM'en, pussa kontaktar og i det den skulle inn igjen såg eg at "spjeldet" i AFM'en ikkje lukka / opna som det skulle. Smurte og fingra det eg var god til og vips! Gamle rotta er ein bedre versjon av sitt gamle sjølv.
Det eg ikkje skjønar er kvifor gamle gamle AFM'en ikkje fungerte sammen med JR CAI. Nokre forslag? Fungerte perfekt med gammalt filter. Må ein modifisere AFM for å få den til å spele på lag med JR CAI?
Det er det eg lurer på, men ikkje finner ut av.
AFM som fulgte med den brukte CAI'en eg kjøpte fungerer nå etter ein liten overhaling.
Min forrige fungerte med opent filter, medan bilen dør etter eit sekund saman med gammal AFM og JR CAI.