Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei
Ikke se ut av vinduet den neste halvtimen!
Jeg blir dessverre nødt til å kjøre toppløs forbi !!
Medlem nr. 353 <br>X- 1.6l, 1995 Mica Merlot, beige int., HKS Turbo Kit, Effektanlegg med 2 "Laser" endestusser, div.kromdetaljer i interiør, el.vinduer, krom bagasjerack, Lexus lykter, IL Motorsport strut bar, Hard Dog Stainless steel M2
Høres bra ut!
Vet ikke enda når vår blir fikset. Idioten hadde bestilt uorginal skjerm..
..blir veldig varm....
Medlem nr. 353 <br>X- 1.6l, 1995 Mica Merlot, beige int., HKS Turbo Kit, Effektanlegg med 2 "Laser" endestusser, div.kromdetaljer i interiør, el.vinduer, krom bagasjerack, Lexus lykter, IL Motorsport strut bar, Hard Dog Stainless steel M2
Var ute å fikk terapi i bilen til min onkel idag da vi så deg!
Hadde nettopp fått på "3-Point Shock Tower Brace by Cobalt" noe han ble meget fornøyd med, og jeg har et Borla anlegg liggende i stuen for øyeblikket... kommer på så fort bilen er hjemme igjen
(tenkte litt for sent at vi kunne kjøre etter deg for å slå av en prat... )
EspenSort92 wrote:
(tenkte litt for sent at vi kunne kjøre etter deg for å slå av en prat... )
Ja, jeg hadde håpet at dere skulle det! Så etter dere i speilet!
Jeg trodde først det var du som hadde fått bilen din igjen.
Fikk øye på dere så sent at jeg fikk ikke sett godt nok etter!