Offset 40 iflg. Miata.netsteffen wrote:Vet du hva impresset er på de?
Senking...
Moderator: Styremedlemmer
Re: Senking / dekk
1991 Mazda Miata
1996 Porsche 993 C2
1996 Porsche 993 C2
ah, genialt. Mine er 38. Bør ikke subbe det heller daHansT wrote:Offset 40 iflg. Miata.netsteffen wrote:Vet du hva impresset er på de?

Hei
Må bringe tema tilbake på sporet angående senking.
Ser på min egen NA med nye senkefjører, så er den og høyere bak, men etter en liten test med en eller to personer inni bilen, ser det straks mye bedre ut.
Stressa dette litt selv etter å ha sett "mange" som er for høye bak, men etter råd fra en kompis om å prøve med folk i bilen, slapper jeg av.
Er tross alt utseende når en kjører som teller, eller ?
MVH Espen
Må bringe tema tilbake på sporet angående senking.

Ser på min egen NA med nye senkefjører, så er den og høyere bak, men etter en liten test med en eller to personer inni bilen, ser det straks mye bedre ut.
Stressa dette litt selv etter å ha sett "mange" som er for høye bak, men etter råd fra en kompis om å prøve med folk i bilen, slapper jeg av.
MVH Espen
Kjører selv med de orginale 16"steffen wrote:Vet du hva impresset er på de?HansT wrote:Originale Mazda 16" 2001 MX-5 Sport på min..Oas wrote:Til dere som kjører senket bil 40mm med brede hjul eks 215/40/17 Hvor bred felg å enda viktigere hva er inpress for å ikke subbe i kjermene forand.
Er 40mm innpress mener jeg å huske
Øyvind
[X] MX5 2001 1.8i Sport
[X] MX5 2001 1.8i Sport
Helt ritktig. Det er jo godt mulig også flyet mitt lander når to personer sitter i bilen med de originale fjæreneespen wrote:Hei
Må bringe tema tilbake på sporet angående senking.![]()
MVH Espen