Banekjøring Rudskogen 14. april kl. 17-21
Moderator: Styremedlemmer
Banekjøring Rudskogen 14. april kl. 17-21
Det blir arrangert banekjøring på Rudskogen 14. april. kl. 17-21
http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69792
Jeg stiller og har allerede betalt. Gleder meg som en unge!
Har noe småplukk igjen på bilen men rundt kommer man uansett.
Håper som vanlig at det kommer flere MX-5/Miata dit.
Perfekt anledning til teste bilen i fred og ro.
Det kommer bla. en S2000. Blir spennende å se hva den klarer av rundetider. Eieren kan i allefall å kjøre.
http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69792
Jeg stiller og har allerede betalt. Gleder meg som en unge!
Har noe småplukk igjen på bilen men rundt kommer man uansett.
Håper som vanlig at det kommer flere MX-5/Miata dit.
Perfekt anledning til teste bilen i fred og ro.
Det kommer bla. en S2000. Blir spennende å se hva den klarer av rundetider. Eieren kan i allefall å kjøre.
Da må jeg rapportere om en sinnsykt bra kveld på Rudskogen i går.
Jeg fikk vel tilsammen kjørt mellom 60-70 runder (vanskelig å telle...).
HFmx5t klokket meg til 1,13.5 i passasjersetet noe jeg må si meg fornøyd med.
Jeg fikk også en av de proffere racingsjåførene til å kjøre bilen min med meg som passasjer for å vise riktig spor. Utrolig lærerikt. Dette var desverre siste turen så jeg rakk ikke å teste noe selv etter denne turen.
Han som kjørte var veldig fornøyd med bilen og mente det var lite å pirke på bortsett fra at den var litt for myk.
Tilskuerne fikk også diverse spektakulære show med helt sinnsyk drifting av Kenneth Moen i sin ny bygde S15. Bilen så 10 år eldre ut når kvelden var ferdig. Han hadde vel med ca. 5 par med dekk hvor et par holdt i ca. 3 runder før ginstene fra ståltråden i dekket fløy. (+ selve dekket i enkelte tilfeller)
Hvis jeg skal utesette på noe må det være manglende flaggvakter. Det var et par situasjoner jeg ikke likte. Spes når en banerigget integra klarte å få slædd i svingen etter depoet. Jeg er glad jeg har ABS for å si det slik.
Bilen fungerte over all forventning. Jeg måtte skru ned trykket til 0.4 bar for å få clucth til å holde men dro forbi det meste i både svinger og på langsiden. Utrolig gøy å dra i fra Skyline GT-S og trimmet Amcar V8 rett frem. Lav vekt har mye å si!
Håper flere stiller opp på treffene utvoer sommeren.
Det sitrer i kroppen enda etter all kjøringen i går.
God helg.
Jeg fikk vel tilsammen kjørt mellom 60-70 runder (vanskelig å telle...).
HFmx5t klokket meg til 1,13.5 i passasjersetet noe jeg må si meg fornøyd med.
Jeg fikk også en av de proffere racingsjåførene til å kjøre bilen min med meg som passasjer for å vise riktig spor. Utrolig lærerikt. Dette var desverre siste turen så jeg rakk ikke å teste noe selv etter denne turen.
Han som kjørte var veldig fornøyd med bilen og mente det var lite å pirke på bortsett fra at den var litt for myk.
Tilskuerne fikk også diverse spektakulære show med helt sinnsyk drifting av Kenneth Moen i sin ny bygde S15. Bilen så 10 år eldre ut når kvelden var ferdig. Han hadde vel med ca. 5 par med dekk hvor et par holdt i ca. 3 runder før ginstene fra ståltråden i dekket fløy. (+ selve dekket i enkelte tilfeller)
Hvis jeg skal utesette på noe må det være manglende flaggvakter. Det var et par situasjoner jeg ikke likte. Spes når en banerigget integra klarte å få slædd i svingen etter depoet. Jeg er glad jeg har ABS for å si det slik.
Bilen fungerte over all forventning. Jeg måtte skru ned trykket til 0.4 bar for å få clucth til å holde men dro forbi det meste i både svinger og på langsiden. Utrolig gøy å dra i fra Skyline GT-S og trimmet Amcar V8 rett frem. Lav vekt har mye å si!
Håper flere stiller opp på treffene utvoer sommeren.
Det sitrer i kroppen enda etter all kjøringen i går.
God helg.
-
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 201
- Status: Offline
Har aldri skofta jobben før, men i går var det nummeret før....
Blei en tur Romerike rundt i dag i steden. Møtte en sort NA på Skårer og en sølv NA på Jessheim
Blei en tur Romerike rundt i dag i steden. Møtte en sort NA på Skårer og en sølv NA på Jessheim

- 18 Audi A5 2.0 TFSI quattro
x 13 Porsche Boxster
x 19 Golf GTI Performance
x -15 Audi A4 1,8 TFSi Avant q
x -13 Audi A4 1,8 TFSi Lim
x -09 Folkevogn Scirocco
x -99 MX-5 10th Anniversary 835/7500
x -96 MX-5 1,6 Classic red
x 13 Porsche Boxster
x 19 Golf GTI Performance
x -15 Audi A4 1,8 TFSi Avant q
x -13 Audi A4 1,8 TFSi Lim