Biltyv får som fortjent
Moderator: Styremedlemmer
Biltyv får som fortjent
http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=71504
Hvem er det mest synd på her ? Bileieren eller idioten med knekte ben.
Hvem er det mest synd på her ? Bileieren eller idioten med knekte ben.
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
- Status: Offline
- Mazdafreaks
- 7200 RPM
Kjipe greier dette, at en modurator kan holde på slikt, sier det er bra det gikk greit med de, men håper de får en lærepenge, det er sikkert ingen forsikring på disse bilene heller, så eg håper de får betale for seg. når de blir friske nok... Håper også han som er modurator blir utestengt...
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
-
- Moderator
- Medlemsnummer: 114
-
helt latterlig å stenge en slik tråd.. rette metode ville vært gapestokk på gatebil..
opplevd det samme selv, dog var vi heldige og ikke mistet noen biler, men store verdier ble likevel borte..
og heldigvis ble en av tingene, (den viktigste for oss), funnet igjen.. sammen med diverse biler..
trenger ikke være einstein for å skjønne sammenh(gj)engen...

godt at noen nå ihvertfall ble tatt
opplevd det samme selv, dog var vi heldige og ikke mistet noen biler, men store verdier ble likevel borte..
og heldigvis ble en av tingene, (den viktigste for oss), funnet igjen.. sammen med diverse biler..
trenger ikke være einstein for å skjønne sammenh(gj)engen...

godt at noen nå ihvertfall ble tatt
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 89 BMW 327i 755whp)
Hehe, fresk diskusjon på b4u om denne saken.
En del morsomme rykter der også.
http://www.be-4-you.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=10256
En del morsomme rykter der også.
http://www.be-4-you.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=10256
http://www.fastford.no/forum/index.php?showtopic=6425
Her ligger det bilder av det ene og det andre.. og endelig moderatorer det står respekt av.. (klager ikke på folket her, men på andre forum har de en lei tendens til å "la rettstystemet ordne opp" og stenge / slette tråder der uærlige folk blir satt i lyset..)
Her ligger det bilder av det ene og det andre.. og endelig moderatorer det står respekt av.. (klager ikke på folket her, men på andre forum har de en lei tendens til å "la rettstystemet ordne opp" og stenge / slette tråder der uærlige folk blir satt i lyset..)
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 89 BMW 327i 755whp)
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 89 BMW 327i 755whp)
- Pelle
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 300
Man blir jo både skremt og betenkt når man leser alle disse innleggene på bilforumet.
For min egen del kan jeg nevne følgende episode som skjedde foleden som gjør meg litt nervøs:
Min kone lånte bilen min til Jessheim for å handle en lørdag og parkerte toppløs (bilen altså) i parkeringshuset under senteret. Da hun kom tilbake sto det tre karer ved bilen og gjorde notater i en notisbok. De forsvant med en gang de så at det var hennes bil. (De var ikke norske!)
Nå er jeg meget påpasselig med å låse både bil og garasje. Vi får se...
For min egen del kan jeg nevne følgende episode som skjedde foleden som gjør meg litt nervøs:
Min kone lånte bilen min til Jessheim for å handle en lørdag og parkerte toppløs (bilen altså) i parkeringshuset under senteret. Da hun kom tilbake sto det tre karer ved bilen og gjorde notater i en notisbok. De forsvant med en gang de så at det var hennes bil. (De var ikke norske!)
Nå er jeg meget påpasselig med å låse både bil og garasje. Vi får se...
folk er fan meg frekke..
Den som prøver seg på min bil kastrerer jeg.. Og det med sløv skje, og klorin som "krydder" på såret
Den som prøver seg på min bil kastrerer jeg.. Og det med sløv skje, og klorin som "krydder" på såret
94 1.8 (Prosjekt)
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg
92 1.6 Brlilliant black C-pakke (delebil/partout)
15 BMW i3 - Batterirakett
07 Honda CR-V - Konebil
x 98 1.8 JR Supercharged
x 91brg