Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ørnbjørn wrote:Kva anbefaler folket av lysoppgradering som ikkje kødder med a) loven b) ledningsnett og straum?
1. Hvis reflektorene er matte/dårlige så bytt til ny reflektor.
2. Skikkelige pærer, feks Osram Nightbreaker Plus.
3. Evt lysrele for å unngå spenningstap over lysbryter
4. Rene lykter
Miata 1993 1,6 B-package kompressor (MP45)
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae
Vart litt blaut etter tre veker med regn, så måtte ut med tepper og interiør — tørkes i tørkestove i Drammen. I mellomtida er bilen ribba, lånt Sparco førerstol på KazeSpec-feste. Sitter eit par millimeter over golvet. Sidan racecar heiv eg inn Key!s rattet og. Facinerende.
Bilen fikk (lånte) coilovers på torsdag og eg har rulla 170 kilometer på desse i dag, ingen tvil om at det gamle var slitt og guffent. No har bilen den deilige, avdempa kjensla eg kjenner frå bilen til Vidar og Trym sin NB. Ellers er det nokre småting i bestilling fram til jul. Og! eg har fått eit (ufortjent) artig tilbud som er klart i april. Og! fekk tak i ein Recaro Pole Position på Finn!
Ørnbjørn wrote:Kva anbefaler folket av lysoppgradering som ikkje kødder med a) loven b) ledningsnett og straum?
1. Hvis reflektorene er matte/dårlige så bytt til ny reflektor.
2. Skikkelige pærer, feks Osram Nightbreaker Plus.
3. Evt lysrele for å unngå spenningstap over lysbryter
4. Rene lykter