Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg har ettermontert trykkluftshorn / tut på min miata.
Jeg gikk lei av den pinglete beep-beep lyden fra den originale tuten.
Nå høres det mer ut som om det er en Jaguar E-type som gir lyd fra seg
Uansett, det jeg lurer på er om det er noen regler i forhold til eu-godkjenning vet ettermontering av slike horn. Har ikke sett noe TUW merking på hornet, men det er "made in italy".
Noen som vet?
Har tenkt å kjøpe en slik kompakt kompressorhorn ska å montere i min. tror de solgte det på Thorshov/Cd-cardic.
Må ha noe å vekke opp de sløvingene på E18 med...
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Har også tenkt å montere kompressorfløyte. Hvor hentet du spenningen fra?
Kompressorhornet skal bare kobles til den samme kontakten som originalhornet, men du må huske å bytte sikring fra 15 til 20amp,
eller så ryker sikringen tvert..
89-Miata 1,6/RB-header/RB-Dual Exhaust catback/JR-cai/FCM understell /
FM swaybars/1,8-bremser/Rota RB 15x7-et35
blir vel ikkje noe problem å gå fra 15-20 ampere på ett horn, dette er jo ikkje noe som står på i lengre tider, så ledningene vil nok ikkje begynne å brenne, vurderer å bytte horn selv, er en kjip lyd originalt..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..