Her var det ikke skrevet mye det siste året, men det henger vel sammen med at Special'n er en bruksbil i daglig drift...
Har fått på vinterdekk og hardtopp, så da har gull og tan veket plass for sølv, og det var jaggu på tide med en vask for å få vekk saltsølet...
Og så er jo EU kontrollen nært forestående, så da ble det opp på bukken for litt ettersyn, har hatt en "klonke-lyd" foran innimellom, mest på venstre side, men greide ikke å finne noe slakk annet en en ørliten slakk inn i tannstanga, får sende den til NAF så får de fortelle hva som er problemet tenker jeg...
Oppdaga også for ei stund siden at håndbrekket på høyre hjulet ikke virket, så da ble det litt demontering...
Trodde først det var håndbrekkwire'n, men det viste seg at armen på kaliperen satt fast.
Men ikke noe som ikke kan fikses med litt finverktøy og et nennsomt håndlag...

Reparert, overhalt og montert, klar til mange års fortsatt tjeneste...
Jeg har fortsatt til gode å måtte kjøpe en eneste ny kaliper på noen bil noen gang, bortsett fra ett tilfelle da lufteskruen knakk, men det var på et fransk
produkt...