Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Stereo og cigarette-tenneren har ikke noe strøm etter noe som virket som en kortslutning når jeg skulle sette inn en usb-cigarette lader. Er det mest sannsynlig at en sikring har gått? Hvor finner jeg den, og hvor får jeg eventuelt kjøpt ny? Dette skjedde på vei hjem når jeg kjøpte bilen, det har bare ikke akkurat vært så veldig viktig med radioen
Hvis bilen din er original koblet er det sannsynlig at det er en blå 15 amp sikring som har røket. Sjekk plasseringen på side 4 i linken her for plassering.
Neida, er ikke vanskelig. Det er bare å felle ned taket, legge seg på ryggen i setet med huet under rattet og bena rett opp. Ikke noe problem i det hele
Medlem nr.625
2016 Ford Mondeo 2.0
[x]1999 BRG
[x]2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI
[x]1990 - Classic Red : Anton
[x]1990 - Silver Stone
Er alltids en løsning, ja Hadde noe irriterende sikringer å bytte i en T25 Avensis for kort tid siden, da måtte jeg sitte og pirke med tang, som en eller annen kirurg. Selvsagt mistet man en eller to sikringer når man sjekket gjennom også, og da var de borte inn i de mørke hulene av dashbordets underside Men ut ifra en snap jeg fikk ser det ut som det ble årnings etter et sikringsbytte
Det funket, ble ikke noe gymnastikk, men heller en møkkete olabukse. Jeg har ikke plass til å ligge i setet heller, jeg prøvde. Må ha sett tilbakestående ut. Jeg er tydligvis for høy og stiv. Avstanden mellom setet og ratt er jo sinnsykt lite!