Til de som ikke kjenner meg: Hei, jeg heter Hege, er 30 år og bor på Nordkisa. Jeg var lykkelig eier av en sølvfarga MX-5 2001 1.8 Sport i 3 år, klubbmedlem og en av arrangørene av NCL Cup på Gardermoen. Jeg møtte mannen min, Martin, på treff med MX-5-klubben for 6 1/2 år siden, og pga vår felles lidenskap gifta vi oss på Gardermoen Raceway med 15 MX-5'er tilstede i 2011, stas.

Karl Eirik Haug (Carl*s Cars) ønsker nå å ha meg med i spalten "Mitt kjøretøy" i D2, helgemagasinet til Dagens Næringsliv, der bl.a. bryllupet, min lidenskap for bil og min jobb i bilbransjen skal omtales. I den sammenheng er det mest naturlig at jeg stiller til photoshoot med en tilsvarende MX-5-modell som jeg eide (SOM jeg savner den innimellom, vi har jo fortsatt Martin sin, men den er plukka fra hverandre og står stabla oppetter veggen i plastdunker i garasjen).
Så jeg drister meg til å spørre pent her inne om det er noen som har lyst og mulighet til å låne meg en NBFL et par timer og få bilde av bilen sin på trykk i D2? Dato for shoot er ikke satt ennå, så det må jeg komme tilbake til, blir nok i løpet av vinteren med snø i omgivelsene så det må være vinterdekk på den, morsomt å vise at denne bilen funker fint på vinteren også.

På forhånd, tusen takk!
Et par bryllupsbilder (Fotograf: Erik Valestrand og Tore Ivar Grøttland)