Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vurderer om jeg skal kjøpe helt nytt eksos anlegg, eller om jeg bare skal kjøpe meg en ny bak potte av ett eller annet slag til rundt tusen lappen å heller vente til vinteren med å kjøpe nytt anlegg.
Har egentlig ikke råd å kjøpe nytt anlegg nå i sommer da vi skal gifte oss, så det går med maaange penger der, men samtidig så har jeg litt for mye bråk i fra bakre delen av bilen til at det er trivelig å kjøre over lengre strekkninger me bilen.
noen ideer???
Jeg har midt stilt eksos på bilen.......
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Jeg synes midt plassert eksos ser litt feilplassert ut på bilen, men det er klart at en mindre bakpotte vil dempe lyden.
Så du står mellom to valg, ikke bruke pengene på denna bakpotta, men bilen bråker litt for mye. Eller bruke noen kr på en ny bakpotte som er mindre. Men de for du ikke igjen fult om du prøver å selge den. Kanskje kjekt å kjøpe en universal potte, så er det mange flere som kan ha bruk for den.