Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Gult flagg : da er oas ute og snurrer og du bør roe ned..
Rødt flagg : løpet er avbrutt på uhell
Svart : du har kjørt som et svin
Svar/hvit rutet : kjør inn i depot ved første anledning..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
AJF wrote:Ikke umulig jeg kommer en tur på tirsdag, må se det litt an.
Slik det ser ut nå må jeg melde pass i morgen pga den velkjente tidsklemma! Så da slipper dere å bli forbikjørt av meg
-1994' Mazda MX-5 1,8MP62 (klassikeren)
-2019' Mazda MX-5 2.0 (den fremtidige klassikeren)
-2012' Nissan Leaf SL (sparebøssa)
-2019' Tesla Model X LR (trekkvogn og hyttebil)
Det blir ikke no "sitte på tur" for meg denne gangen, men det er mulig brutter reiser alene med sin miata. Sjefen min er syk og da må jeg være vikar + at jeg må hjelpe en kollega med å "trene" til fagprøve.
Men neste gang kommer vi begge to med hver vår bil kanskje...
Vroomm, vroomm, og lykke til alle sammen som skal kjøre.
Vidar wrote:Sånn tatt ut i fra hukommelsen..
Gult flagg : da er oas ute og snurrer og du bør roe ned..
Uten pulwer under panser ,må en jo satse alt i svinga.
PS: skal prøve å lavere i morra da.
Det er bra at du satser, skal jo kjøres hardt...
Ser ut til at det må brukes regndekk i morra...
Er ferdig på jobb kl fem i morra, så det blir ikke tid til å dra på rudskogen
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
En hvit en med turbo. Broren til t_huseby
Jeg glemte seff. batteri til kamera
Glemte også å ta tider, men co-piloten min klokka meg til 1.19. Grei debut. Får ikke til inngangen til langsvingen, men fra Slakter`n og opp mot depot-raka var det ingen sammenlignbare biler som hang på 8O Gadd de ikke eller??
Det er mange som feiger ut i venstre/høyre kombinasjonen opp bakken før depotsvingen da det er lett å få skrens på toppen av bakken. Det er en grunn til at det er satt opp sviller på venstre side for å si det slik.
Man tjener også en del på liten vekt og høy utgangshastighet fra slaktern . Rudskogen er perfekt bane for MX-5.
Jeg droppet å ta bilen på banen siden dekkene mine subber litt i forskjermen. Det var overraskende mange der og maaaange grombiler!
Frisk kjøring av MX5'ene også......
Satt på noen runder med alr(?) og ble veldig overrasket over prestasjonene til en standard 1,8 på bane.
alr: Jeg skjønte ikke helt hvor vi var når vi kjørte hjemover, men kjente meg igjen når vi kom til Tusenfryd. Artig vei, men mye hull og telehiv.
Du ble plutselig borte før Sandvika, men det var kult å møte deg
arildh wrote:Det er mange som feiger ut i venstre/høyre kombinasjonen opp bakken før depotsvingen da det er lett å få skrens på toppen av bakken. Det er en grunn til at det er satt opp sviller på venstre side for å si det slik.
Man tjener også en del på liten vekt og høy utgangshastighet fra slaktern . Rudskogen er perfekt bane for MX-5.
Mange som har angst for den venstre/høyre kombinasjonen tydeligvis. Jeg synes det er det morsomste partiet så langt. Fikk nok litt hjelp av torsen-diff ut Slakter`n vil jeg tro. Mange med blårøyk fra innerhjulet opp bakken der.
Neste gang må jeg ha en mamma-gås for å lære sporvalg.
Takk for i går, det var moro. Første omgang hold jeg på å overopphete motoren. Tok numemrskiltet ut av haikjeften og da holdt temperaturen seg fin. Andre omgang gang ble litt ujevn, men tredje gang ga jeg f. i dobbelklutching og mellomgass, og da gikk det bedre .
Jonaldo: Jeg bor i Sandvika, så derfor tok jeg av der .