Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Flere bøyler fra Hard Dog som oppfyller disse kravene + en del bøyler av mindre kjente fabrikat.
................
Nå har jeg lest alle de 358 sidene , men finner ingen referanser til produsenter av veltebøyler i det hele tatt.
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Flere bøyler fra Hard Dog som oppfyller disse kravene + en del bøyler av mindre kjente fabrikat.
................
Nå har jeg lest alle de 358 sidene , men finner ingen referanser til produsenter av veltebøyler i det hele tatt.
Erik
Det har jeg aldri sagt at det skulle være heller. Som jeg skrev i første post:
SCCA har retningslinjer ift. hvilken materialkvalitet som skal benyttes, fabrikkering og hvilke dimensjoner veltebøylen må inneha/overstige. Dette er det flere veltebøyler som gjør. SCCA i seg selv vil nok aldri teste og gå god for noen veltebøyler."
Vegard wrote:Det er fordi SCCA ikke tester bøyler selv, det Boss Frog har gjort er å teste sine og sett av de lever opp til standarene til SCCA.
In rollover testing per SCCA guidelines, this vertical hoop brace helped support the hoop brace, passing the testing with almost no deflection.
Legendary wrote:
Ja, disse tørkestativene skaper jo et røffere utseende, som ikke akkurat passer imaget til gubber med hatt.
Første prioritet uansett veltebøyle bør jo være at at den er plassert slik at hodet både er lavere plassert enn bøylen og ikke har mulighet til å komme i kontakt med den ved en kollisjon.
Jepp !!! Får plass til både hatten og hodet under bøyla...
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special
vi skal ha to bøyler og jetcarrier blir nok billigste ja. Men dollar kursen gjør sitt til at prisen fort nærmer seg 7500kr inkl alt PR bøyle, begynner å bli kostbart. Sist jeg kjøpte HD betalte vi vel ca 4500