Tenkte å bytte den sprukne girspakmansjetten med en jeg har bestilt fra Mxparts, men forsøket strandet fordi jeg ikke får skrudd av girspakkula!
Er livredd for å bruke makt i frykt for å knekke noe lenger nede. Skal det virkelig brukes så rå kraft her, tåler overføringen dette? Kanskje vannpumpetang rundt selve spaken er tingen? Er en feiging i forhold til å ødelegge noe med amatørskap, derfor spør jeg....
Fjerne kule på girspak NA
Moderator: Styremedlemmer
- Sunnmøring
- 2000 RPM
- Posts: 260
- Joined: 19 Nov 2013, 18:26
- Medlemsnummer: 1120
- Location: Ålesund\Eidsdal
- Status: Offline
Re: Fjerne kule på girspak NA
Du vrir av kula ja; og du må ta i som f***
Eg er redd eg ødlegg noko kvar gong eg gjer det, med det er det som skal til.
Sjølve spaken skal ikkje vriast rundt, så det er ikkje vits i å prøve med tang.
Eg er redd eg ødlegg noko kvar gong eg gjer det, med det er det som skal til.
Sjølve spaken skal ikkje vriast rundt, så det er ikkje vits i å prøve med tang.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
- obi-one
- 7200 RPM
- Posts: 1146
- Joined: 12 Sep 2009, 22:00
- Medlemsnummer: 829
- Location: Nesodden
- Status: Offline
Re: Fjerne kule på girspak NA
Det er relativt solide saker som holder imot lenger nede; du kan se bilder av det i min tråd:
http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... 3&start=30
http://www.mx5-miata.no/phpbb/viewtopic ... 3&start=30
Re: Fjerne kule på girspak NA
Hadde tenkt å bruke vannpumpetanga til å holde stanga fast mens jeg vred på kula for ikke å belaste systemet lenger nede, ikke vri. Men takk for gode råd, føler meg tryggere nå!