Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
I helga fekk eg bytta greinrør og pluggar. Når eg plukka av såg det slik ut på samtlige pluggar og ventilar.
Der er vel ikkje slik det skal sjå ut.. eller? Er her for varmt?
På min forrige 1,6 var pluggane meir brun-grå, ikkje slik som på bilde her... what do?
Trenger bare å skifte bensinfilteret under bilen.
Har ikke noe å si at du har forlenget ledningen til lambda sonden.
Pluggene dine ser ut som de har fått et belegg på seg, ikke innbrent.
Så jeg er litt usikker på om de har vært for varme.
Jeg tror ikke det er noe å bekymre seg veldig mye om.
Hvordan er timingen av motoren din?
(har du satt den til 16 grader eller mer?)
Hva slags plugg har du?
Har du nylig puttet noe rensemiddel i bensinen?
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Pluggane på bilde er ikkje dei som skal vere der, kjøpt på biltema, merket var a-polar, a-pulse eller noko slikt, blå skrift i alle fall, og navnet begynte på "a", men då tilsvarande av dei nkg pluggane som skal vere der.
Eg bytta til nkg iridium pluggar, samt nye pluggledningar.
Timing av motor har eg null peiling på, dette sku eg fått sjekka... kansje den er stilt ganske aggresivt.
Null rensemiddel i bensinen, berre vanlig 95 oktan frå statoil.
Bør eg unngå å bruke bilen? Kan ikkje seie eg har lagt merke til ulydar eller noko tenningbank eller liknande...
Eg ville observert for å sjå om det du no gjer gjer bilen bedre eller værre. Viss det ikkje bedrer seg så er det kanskje verdt å sjå på dysene, men kanskje litt rart at alle tetter seg "samtidig"?
2019' MX5 Grå 2.0L Sport
1990' 323 GTX
X 1991' MX5 BRG 1.8 VVT
Underlig problem. Bilen er framlies i bruk, men av søstra mi då eg køyrer folkefraktar denne veka. Alt fungerar som det skal, går eg ut ifrå.
Skal skifte bensinfilteret asap, og eg skal ta bilde av iridium pluggane før og etter bytte av bensinfilter.
Kan dette komme av mild tenningsbank? Då burde det kansje ordne seg med 98 oktan?
Får ikkje sett nermare på dette før helga...
Husker fra min grønne ungdom da bilmotorene var utstyrt med forgassere, - at hvite plugger var symptom på for høy temperatur, og at dette vanligvis skyldtes for mager blanding. Men, den gang snakket man også om "varme" og "kalde" plugger. Altså at tennplugger kunne har forskjellige egenskaper som også kunne påvirke temperaturen.
GTX-Lars wrote:Varme og/eller kalde pluggar får du i dag òg
Vil det hjelpe med varmare eller kaldare pluggar??
Denne helga fekk eg bytta bensinfilter. Sjekka også plugg før og etter.
Plugg før:
Plugg etter ei helgs køyring, ca 100-130km køyring.
Sjølv ser eg liten forskjell, anna enn att "sveisen" på "pikken" ser litt kvitare ut på bilde nr.2 (beklagar, men eg veit ikkje kva delane på tennpluggen heiter). Er her noko anna eg bør\kan prøve?
Dette ser helt fint ut.
(det gjorde i grunnen de første bildene også)
Ikke noe å bekymre seg om.
Ut i solen og kos deg med bilen din.
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package