Hvem eier denne ?
Moderator: Styremedlemmer
-
- Status: Offline
-
- 2000 RPM
Smak og behag kan ikke diskuteres.
At det er så liten forskjell i forhold til original, er nettopp det jeg liker ved Racing Beat. Den gir bilen litt mer aggresivt stuk, men forandrer ikke hele utseendet.
Det finnes mange MX5'er jeg synst ser "mindre pene" ut, men jeg forventer heller ikke at alle skal like mine biler. Jeg foretrekker en clean bil, med minst mulig bling/flash, så får andre ta seg av stylingen.
Det viktigste er at enhver er fornøyd med sin bil, og at vi alle er samlet rundt en felles interesse!
John har talt! UGH!
At det er så liten forskjell i forhold til original, er nettopp det jeg liker ved Racing Beat. Den gir bilen litt mer aggresivt stuk, men forandrer ikke hele utseendet.
Det finnes mange MX5'er jeg synst ser "mindre pene" ut, men jeg forventer heller ikke at alle skal like mine biler. Jeg foretrekker en clean bil, med minst mulig bling/flash, så får andre ta seg av stylingen.
Det viktigste er at enhver er fornøyd med sin bil, og at vi alle er samlet rundt en felles interesse!
John har talt! UGH!
Medlemsnr : 230
91 Mazda MX5 BRG - SOLGT
05 BMW Z4
04 Audi A4 1.9 TDI Quattro Avant
16 Opel Insignia
91 Mazda MX5 BRG - SOLGT
05 BMW Z4
04 Audi A4 1.9 TDI Quattro Avant
16 Opel Insignia
- UlsteinBil
- 0 RPM
Hva du mener med den andre vet jeg ikke helt men: Den grønne i medlemsbiler har Veilside og det har også den røde. En enkel måte å se forskjell på Erebuni Shogun og Veilside på er at Veilside har "innrammet" kjørelys i fronten.glaibilenmin wrote:den røde der er vel erebni shotgun men den andre er weilside styling....
Jeg har Erebuni Shogun. http://foto.vg.no/show_image.php?bid=16224949
Foresten utrolig dårlig passform på Erebuni. Men alt går med rennfart og godt mot!
Edit: Er foresten Dyret som skriver!

- glaibilenmin
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 413
var den grønne eg mente ja...
la ikke merke til at kjøre lysa på den røde var innrammet... litt vanskeli å se...
la ikke merke til at kjøre lysa på den røde var innrammet... litt vanskeli å se...
04 mazdaspeed
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.
canvas topp sparco seter
Fm big Enchilada
Afco coilovers
Prosjekt 96 brg 1,8 mx5
90'Classic red. R.I.P
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end your still gay.