Bruktbil
Moderator: Styremedlemmer
Bruktbil
Noen tips om hva jeg bør kikke på, nå som jeg skal ut og shoppe brukt, da? Blir vel å lande på en 91-92 modell......
"If, at first, an idea is not absurd - then there is no hope for it......"
- Albert Einstein
- Albert Einstein
Takker og bukker!!
Det virker på meg som om det er "nok" biler på markedet nå om dagen, så mye ligger til rette for et bra kjøp.
Var og kikket på en på Mandag som var gått 90.000 miles, ganske strøken lakk og kalesje, MEGET velholdt, motormessig, med sportsfilter og grenrør i rustfritt stål, og 35mm senkesett. Ellers alt i original stand, og helhetsintrykket var at denne bilen var tatt godt vare på, og den var heller ikke vinterkjørt.
Noen formening om hvorvidt denne er verdt sine 75'?
Det virker på meg som om det er "nok" biler på markedet nå om dagen, så mye ligger til rette for et bra kjøp.
Var og kikket på en på Mandag som var gått 90.000 miles, ganske strøken lakk og kalesje, MEGET velholdt, motormessig, med sportsfilter og grenrør i rustfritt stål, og 35mm senkesett. Ellers alt i original stand, og helhetsintrykket var at denne bilen var tatt godt vare på, og den var heller ikke vinterkjørt.
Noen formening om hvorvidt denne er verdt sine 75'?
- Albert Einstein
- Albert Einstein
-
- Status: Offline
Hehe.....
Har DU mye og gjøre ikveld, da.......? 

- Albert Einstein
- Albert Einstein
-
- Status: Offline
Heldig med den, ja!
Hehe.....
Men, møter du på noen som skal selge, i prisklassen 70-80, så får du si ifra.....
Men, møter du på noen som skal selge, i prisklassen 70-80, så får du si ifra.....
- Albert Einstein
- Albert Einstein
Goodie!
Eller på MSN...... 

- Albert Einstein
- Albert Einstein