Eg har per i dag litt tung styring og eg er ganske sikker på at det er innpresset mitt som forårsaka dette.
Dekkdimensjon er 185/45
Det at eg nylig har bytta til eit mindre ratt har Ikkje akkurat gjort det bedre helder. Det var ok før, men ikkje no med mindre ratt.
Eg vil ha den lette styringa, som ein har orginalt, men eg vil ha det gode utseendet som breie felgar, dekk og innpress gir.
Er det då mulig å skru opp trykket på servoen for å forbedre litt på ting? Korleis kan ein eventuelt få til dette i praksis?
Meir servokraft?
Moderator: Styremedlemmer
- Sunnmøring
- 2000 RPM
- Posts: 260
- Joined: 19 Nov 2013, 18:26
- Medlemsnummer: 1120
- Location: Ålesund\Eidsdal
- Status: Offline
Meir servokraft?
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
- Lloyd
- 6500 RPM
- Posts: 745
- Joined: 12 Oct 2008, 20:04
- Medlemsnummer: 912
- Location: Stavanger
- Status: Offline
Re: Meir servokraft?
Servoen i -96'n min er type Honda Accord lett pust på rattet servo, menst på den hvite var det britisk sportsbil wannabe servo.
Sistnevnte er helt rett. Førstnevnte er bil og er med på og ødelegge kjørefølelsen.
Sånn ser eg på det i det minste.
Om det er at 360 000 + km har slitt ut servopumpa på den hvite eller at den røde -96'n faktiskt er laget lettere på rattet vet eg ikkje. Men vurderte og bytte rundt pumpene.
Sistnevnte er helt rett. Førstnevnte er bil og er med på og ødelegge kjørefølelsen.
Sånn ser eg på det i det minste.

Om det er at 360 000 + km har slitt ut servopumpa på den hvite eller at den røde -96'n faktiskt er laget lettere på rattet vet eg ikkje. Men vurderte og bytte rundt pumpene.
Proud Land Rover Discovery 2 driver.... erh owner. 

- Sunnmøring
- 2000 RPM
- Posts: 260
- Joined: 19 Nov 2013, 18:26
- Medlemsnummer: 1120
- Location: Ålesund\Eidsdal
- Status: Offline
Re: Meir servokraft?
Loyd, kva dekk og innpress køyrer du med på dei to bilane dine?
Har tenkt tanken sjølv at ein sterkare servo kan gjere køyrefølelsen meir nummen...
Sånn som min er no er det ikkje "lett pust på rattet servo", men ein jamn motstand ved sving. Det er ikkje mykje forandring i denne motstanda i forhold til fart eller sving (og det er vel normalt?)
Har lyst å prøve å få opp servo trykket, om det kan gjerast utan å gjere permanente mishandlingar mot pumpa. Om det blir for tamt kan eg alltids returnere til orginalt trykk.
Til samanlikning har eg helly sin bil, som har 205 breie dekk, eit ratt som er enda mindre enn mitt, og likevel er styringa lettare enn min.
Har tenkt tanken sjølv at ein sterkare servo kan gjere køyrefølelsen meir nummen...
Sånn som min er no er det ikkje "lett pust på rattet servo", men ein jamn motstand ved sving. Det er ikkje mykje forandring i denne motstanda i forhold til fart eller sving (og det er vel normalt?)
Har lyst å prøve å få opp servo trykket, om det kan gjerast utan å gjere permanente mishandlingar mot pumpa. Om det blir for tamt kan eg alltids returnere til orginalt trykk.
Til samanlikning har eg helly sin bil, som har 205 breie dekk, eit ratt som er enda mindre enn mitt, og likevel er styringa lettare enn min.
///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Posts: 6792
- Joined: 30 Mar 2006, 02:00
- Location: Odda
- Status: Offline
Re: Meir servokraft?
Du kan skru ut fjæra og shimse opp litt eventuelt få tak i ny fjær i servopumpen ved returen, da får man mer trykk før den regulere trykket på servoen, gamle mazda 323 og miata har eg måttet gjøre dette på,,
Eg har kjøpt mx-5 tidligere som ikke skulle ha servo og fant fort ut at det var en pumpe der hvor det var koblet på rør og alt til styresnekke, da byttet eg fjær og ventil med noe eg hadde liggende og alt ble bra..
Nå er det sikkert over 10 år siden eg gjorde dette sist, og husker ikke helt hvordan, men har en gammel pumpe liggende eg kan mekke på for å komme tilbake til hvordan eg gjorde det..
Og heller lage en liten how to do vist det er noe interesse for dette. eg har som sagt hatt hell flere ganger med dette...
Eg har kjøpt mx-5 tidligere som ikke skulle ha servo og fant fort ut at det var en pumpe der hvor det var koblet på rør og alt til styresnekke, da byttet eg fjær og ventil med noe eg hadde liggende og alt ble bra..
Nå er det sikkert over 10 år siden eg gjorde dette sist, og husker ikke helt hvordan, men har en gammel pumpe liggende eg kan mekke på for å komme tilbake til hvordan eg gjorde det..

2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
- Ørnbjørn
- 7200 RPM
- Posts: 2249
- Joined: 03 Nov 2010, 18:37
- Medlemsnummer: 967
- Location: Oslo
- Status: Offline
Re: Meir servokraft?
Min '93 er mykje tyngre på rattet enn min '92 var. Liten forskjell i styring ved bytte av felg / dekk.
Likar tyngden i '93.
Likar tyngden i '93.
- Miatapowers
- 7200 RPM
- Posts: 6792
- Joined: 30 Mar 2006, 02:00
- Location: Odda
- Status: Offline
Re: Meir servokraft?
Forbedring av servopumpe gjørest slik,,,
Først skrur man av denne nippelen her til servopumpen, under der er det en fjær og ventil.
Så kan man velge å shimse eller dra ut fjæren litt eller rett og slett bytte, man får jo kjøpt så mye fjærkit for tiden på claes ohlson osv..
Eg valgte å dra ut fjæren litt sist eg gjorde dette, eller byttet til deler eg hadde liggende..





Først skrur man av denne nippelen her til servopumpen, under der er det en fjær og ventil.
Så kan man velge å shimse eller dra ut fjæren litt eller rett og slett bytte, man får jo kjøpt så mye fjærkit for tiden på claes ohlson osv..
Eg valgte å dra ut fjæren litt sist eg gjorde dette, eller byttet til deler eg hadde liggende..
2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
- Lloyd
- 6500 RPM
- Posts: 745
- Joined: 12 Oct 2008, 20:04
- Medlemsnummer: 912
- Location: Stavanger
- Status: Offline
Re: Meir servokraft?
@Sunnmøring:
Samme hjul prøvd. Liten forskjell.
Men en er orginal, og andre ikkje helt orginal.
Trives mye bedre med litt motstand selv. Så dette er vel sånn "Smaken er som baken, delt i to" greie.
15x6,5 ET 38 og 205 RS-R dekk.
16x8 ET 10 og 195 Federal 595 gatedekk.
14" orginal sjøstjerne er og foretrekke på orginal bil. Hehe.
Samme hjul prøvd. Liten forskjell.
Men en er orginal, og andre ikkje helt orginal.
Trives mye bedre med litt motstand selv. Så dette er vel sånn "Smaken er som baken, delt i to" greie.

15x6,5 ET 38 og 205 RS-R dekk.
16x8 ET 10 og 195 Federal 595 gatedekk.
14" orginal sjøstjerne er og foretrekke på orginal bil. Hehe.
Proud Land Rover Discovery 2 driver.... erh owner. 

- Sunnmøring
- 2000 RPM
- Posts: 260
- Joined: 19 Nov 2013, 18:26
- Medlemsnummer: 1120
- Location: Ålesund\Eidsdal
- Status: Offline
Re: Meir servokraft?
Fantastisk med bilder og instruks! Tusen takk! Det ser ut til å vere ein veldig overkommelig og reversibel operasjon. No får eg berre prøve meg fram med kor mykje eg bør shimse opp.Miatapowers wrote:Forbedring av servopumpe gjørest slik,,,
Først skrur man av denne nippelen her til servopumpen, under der er det en fjær og ventil.
Så kan man velge å shimse eller dra ut fjæren litt eller rett og slett bytte, man får jo kjøpt så mye fjærkit for tiden på claes ohlson osv..
Eg valgte å dra ut fjæren litt sist eg gjorde dette, eller byttet til deler eg hadde liggende..

Denne guiden kan vel like enkelt brukast som veiledning om ein vil ha mindre servo assistert styring også? Då er det vel berre å klemme fjøra flatare, eller faktisk ta den vekk? Eller?

Jepp, absolutt smak og behagLloyd wrote:@Sunnmøring:
Samme hjul prøvd. Liten forskjell.
Men en er orginal, og andre ikkje helt orginal.
Trives mye bedre med litt motstand selv. Så dette er vel sånn "Smaken er som baken, delt i to" greie.
15x6,5 ET 38 og 205 RS-R dekk.
16x8 ET 10 og 195 Federal 595 gatedekk.
14" orginal sjøstjerne er og foretrekke på orginal bil. Hehe.

No med min raude 92 NA siktar eg meg inn på å få samme motstand som eg hadde med orginalt ratt, muligens 10%-20% mindre. Så nokon traktor servo blir det nok ikkje.

///// Rammeskjeiv, knust 92 NA. 1.6l med m45 kompressor og Megasquirt diypnp, delebil
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,
\\\\\ Sleten raud, 92 NA. 1.6l, Randall CAI, Raceland 4-2-1 header, Flyin' miata cat-back, Raceland coilovers, uten krengestag, Rota RB, 20mm spacer, Nardi Deep-corn ratt,