Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dette er faktisk noe jeg har tenkt på lenge.
Surt å måtte ofre freden ved cruicing og langkjøring med 3" for å unggå baktrykk når turboen skal brukes.
Denne saken åpner en bypassventil og leder eksosen ut på siden ved trykk.
Dette er noe jeg seriøst skal vurdere. Jeg må ha en anne løsning for eksos uansett.
Da kan jeg vel like godt modde testpipen min til å inkludere en slik.
Problemet ser det ut til er at det er backorder.
Ikke har jeg tenkt å bruke actuator heller. Jeg skal bare ha en spak ved siden av girspaken med vaier som det står "Brøl on/off" på.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
arildh wrote:Torshov har noe jallagreier som er et spjeld som dekker for ca. 70 % av eksosåpningen for å dempe lyd når det trengs. Men det er kun for lyden.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Jeg har nå fått satt på en slik fra Quicktime Performance.
Kan vel bekrefte at det bråker en del... Å dra 7K i 3. gir gjennom tunnell skremmer de fleste inkludert føreren.
Har ikke fått testet om det hjelper noe på spool enda. Må få en kompis til å kjøre litt mens jeg hører på støynivået utenifra. Det blir vel uansett en resonator som ender i en diskre sidepipe forran venstre bakhjul. Skal prøve å lage et lydklipp/filmklipp.
Jeg installerte den i en 2" testpipe fra MX5 parts så det går greit å ta den inn og ut.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive