Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jeg tror jeg hadde valgt svendsen. Har stort sett bare hørt positive tilbakemeldinger på dem......
Hadde det ikke vært for at jeg bor på "feil" side av landet så hadde jeg kjøpt eksos der i fra.....
Er viktig at det ikke er noe jallaløsning hvertfall.
Eneste jeg vet om som ikke er jalla er Borla.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
lettere å bli vant til lyd, enn at det kommer ut eksos av bare det ene røret.
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
Svendsen eksos her i Skien lager ordentlige effektanlegg ihvertfall, jeg skulle få garanti på at det blei lik motstand begge veiene så det ikke bare kom eksos fra den ene potta.
Men når jeg kom med kadetten skulle de ha 5500kr uten endestusser, for materialet og jobben med monteringa.
Har nå kjørt med IL Motorsport sitt dual eksos system i vel 2 år, og kan på ingen måte si at det er Jalla ihvertfall. Litt mye buldring i 80-90 km/t fart på langtur, men er ellers veeeeeldig fornøyd med både finish, utseende og lyd.
... og det er "ekte"... dvs. det kommer like mye eksos ut i hver endestuss..
HansT wrote:Har nå kjørt med IL Motorsport sitt dual eksos system i vel 2 år, og kan på ingen måte si at det er Jalla ihvertfall. Litt mye buldring i 80-90 km/t fart på langtur, men er ellers veeeeeldig fornøyd med både finish, utseende og lyd.
... og det er "ekte"... dvs. det kommer like mye eksos ut i hver endestuss..
Nei, er ortlig vare det..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
2014 BMW 530D x-drive
I.L Motorsport sitt er å anbefale, men hvis du ikke har de ekstra kronene å legge i det, så er Svendsen Eksos en backup plan.
De var veldig greie mot meg, og lovet god nok lyd, uten at 1.2litern min skulle drukne med 2" eksos og at det skulle bli lik motstand i begge pottene ut bak. Litt dyre for min del, men eneste muligheten jeg har.