Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ser at de kjører forskjellig kompressor størrelse på na6 og na8. C30-74 på na6, som er den som kraftwerk kjører i alle sine kitt også C30-84 på 1.8 litrene.
Pene tall =>
na6 205@210nm ved 12psi
na8 222hp@229m ved 11psi
nb8 239hp@248nm ved 10psi
na6
na8
nb8
Faktisk 27 gamp i forskjell på na8 og nb8 ved samme trykk. Imponerende.
Antar med litt skreddersøm på motorstyringen kan man hente litt mer gamp. Da er man fort i et område mange betrakter som grensen for hva oem-innmat i motorene klarer. En grense som er dyr å passere.
Edit:=>Type in url ref.
Last edited by Stalfa on 26 Oct 2015, 11:47, edited 1 time in total.
-Stian '95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
'06 Toyta Yaris 1.3 COP => går som et olja lyn