Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Da er min 96 BRG solgt Det var uggent å se noen kjøre avgårde i vintermørket med "min" bil som jeg har lagt mye tid og ikke minst penger i. Fortsatt litt usikker på om det var riktig å selge den egentlig...
Men en trøst at ny eier har lovt å ta godt vare på den og holde stilen noenlunde.
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Ta det med ro! Er ikke så mye synlig drastisk e vill endre på men ny diff er allerede bestilt, skal bytte reg reim og topp deksel pakning ganske snart! Blir ingen idiotiske tiltak som ødelegger bilen
2re wrote:Da er min 96 BRG solgt Det var uggent å se noen kjøre avgårde i vintermørket med "min" bil som jeg har lagt mye tid og ikke minst penger i. Fortsatt litt usikker på om det var riktig å selge den egentlig...
Men en trøst at ny eier har lovt å ta godt vare på den og holde stilen noenlunde.
Kjenner følelsen....
-93 LE -Leopold
-10 MX-5 NC PRHT Storm
-92 Jaguar XJS V12 convertible -It's a JÆÆÆG....
-17 Kia Soul EV -Batteribil
-15 MB GLK 220cdi 4Matic -Bikkjebil
[X] -91 MX-5 kompressor IL Tempo... -Lekebil
[X] -90 Miata Mazdarati
[X] -93 Miata SE Special