Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hva ønsker medlemmene? T-skjorter, capser, piké-skjorter, jakker eller andre ting?
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Hå! Hue eller kaps med øreklaffar hadde vore kult!
Eller kansje berre enkel ørevarmar, litt gammaldags kansje, for eg veit om kun ei som brukar det, og set er bestemor mi.
Vi i mx5 klubben kan starte ein trend der ørevarmar og tynnhåra solbrent skalle er kult eg har trua, men så igjen eig eg ikkje skam
Når det gjelder logo synes jeg det er finest med ikke alt for stor logo så man kan bruke jakken til daglig uten at det ser ut som om man bare har en liten pause fra en utstilling/stand.
Og igjen, dyrt nok til at det er litt kvalitet uten at det blir så dyrt at folk ikke kjøper.
Miata 1993 1,6 B-package kompressor (MP45)
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae
Legger ut noen skisser her. Kan dette være noe? Mer diskret, droppe trykk på ryggen? Skal capsene være mer forseggjort? Andre farger? Syng ut!
PS! Jakken er fleeceforet.
2RE Leder Orlando - 96 Miata M edition 1.8 Starlight Blue Mica x Petronella - 96 MX-5 1.6 BRG "If you can't go fast with 90 horsepower, 900 horsepower won't help you" - Bob Hall, father of the MX-5/Miata
x 2013 Mazda6 2.0 Vision
2017 Mazda CX-5 Optimum AWD
Lekkert, kunne tatt på meg det meste. Måtehold mht logo? Nei, er ikke litt av poenget å vises? Så ja til logo på rygg.
Vet av erfaring at sånne greier kan være kostbare med mindre man bestiller tusenvis, så forhåpentligvis kan klubben sponse fra den etterhvert fete klubbkassa som er opparbeidet?
Atenza
Last edited by Atenza on 17 Mar 2016, 12:07, edited 1 time in total.