Eibach har noen. Men litt usikker... Får se.
Noen modifikasjoner kan jeg kanskje spare til ETTER jeg har fått bilen også

Satt stor pris på bildene! Veldig bra

Moderator: Styremedlemmer
Takk skal du ha, JAKure!JAKure wrote:Flott bil og perfekt senket!
Kan nevne at min kone og jeg var ute en liten tur med vår bil i går, 5-6 mil, 3. prøvetur. Jeg oppdaget også plutselig en lyd etter noen kilometer. Jeg klarte ikke å fastslå hva det var, men kan nok minne om den du opplevde. Den varte noen kilometer, før den forsvant like plutselig som den kom. Virket ikke veldig skummel, så vi bestemte oss for å se det an og tenkte at det kan ha med innkjøring og gjøre. Det ble borte. Vår MX har også luktet litt - svidd. Da bilen er helt ny har jeg tenkt at det skyldes eksosanlegget som ikke bare er nytt, men helt ukjørt i og med at det ble byttet i butikken. Lukten ble også borte etter gårsdagens lille tur, mener jeg.
Tusen takk!Anders981 wrote:Gratulerer med dagen og med overlevert ND! Hvordan synes du den er å kjøre?
Du gjør rett i å skaffe ny antenne, den originale er jo fantastisk høy, haha
Tja, kan absolutt være at andre utenfor kunne ha hørt denne lyden. Jeg skrudde ned lyden på radioen, trodde først det var derfra, men klarte som nevnt ikke å lokalisere lyden. Blir vel en tur eller 2 til i påsken, så sjekker igjen.MX5Bølla wrote:...Litt betryggende at du har opplevd noe av det samme. Forsvant like fort som den kom her også. Også tilbake igjen.
Men, denne lyden kunne nok høres godt av folk som evt. hadde gått forbi osv., tror du din var så høy..?
Var nede i garasjen nå, høyre sideskjørt er løsere enn det venstre, det vil jeg nok få fikset, men kanskje rart om det skal lage sånn lyd..?
Fått noen steinsprut enda du..?