Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Mazda Motor Europe publiserte en GIF på Twitter i går.
Ikke akkurat hva jeg hadde forventet ... Tenkte umiddelbart at dette ikke er en "ekte" MX-5, halve taket står jo igjen ...
Samtidig synes jeg egentlig den kledde det! Den ser jo faktisk veldig bra ut, synes jeg. Siderutene bak minner om RX-8. Blir spennende å se flere bilder.
Last edited by Anders on 24 Apr 2016, 15:37, edited 1 time in total.
Eg må sei eg likte designet veldig godt. Samme fargekomb med gromme felgar med mykje gummi +litt senk så hadde den vert perfekt for meg Første MX5 ved første augekasteg får lyst på. Gjelder vel tom NA'n eg har idag...
2019' MX5 Grå 2.0L Sport
1990' 323 GTX
X 1991' MX5 BRG 1.8 VVT
Bilen er flott, men jeg er glad jeg gikk for en NC 3.75 istedet for å vente på denne. Før jeg slo til på min nåværende MX-5, vurdert jeg også Smart Roadster Coupe, men valgte den bort, nettopp pga Targa toppen, som ga mer følelse av takluke enn åpen bil.
Enig flott bil, men ingen ekte cabriolet. Blir spennende å se og høre hvordan targataket virker mot støy og trekk. Porsche sitt Targatak er lite vellykket i så henseende .
Legger også til mer enn dobbelt så mye vekt som RHT løsningen på NC, pristillegget blir også noe høyere. (Tipper 2 litern havner på 430-450.000,- når den kommer neste vår med den planlagte økte avgiften på CO2.
Men spennende design , rett bakrute a la gammel Corvette, sideprofil som en E-type og mekanikk a la Porsche Targa.