Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Blue Potato bilen var vel blant de første som gjorde denne konverteringen, og den ser mye mer klassisk ut med sine chroma gamle speil og panasport felger.
HansT wrote:
Blue Potato bilen var vel blant de første som gjorde denne konverteringen, og den ser mye mer klassisk ut med sine chroma gamle speil og panasport felger.
Morsom side med mange fine bilder. Potato bilen var mye finere enn den jeg postet øverst. Likte også chroma støt fanger foran...men jeg synes bilen får et snodig ansikt
DonKharian wrote:Motorrommet på denne er heller ikke så verst:
Enig der, og det er jo kuuuult å ha forgassere då... ! Blir liksom EKTE retro...!
Hehe dette er vel en insprutning, eg vil også ha en slik sprut i bilen min, men er kjipt de har puttet i en ford motor,, eller mazda ford motor..
1998 Mx-5 jubilee edition.. 18" Short shift,Walbro 255, Indyglow,stylebar,fm suspension kit, OBX 4-2-1 headers for 1,6na , Greddy exhaust,
Også med alias StianOppistov for dem nye så lurer..
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
Vidar wrote:Er vel en hybrid av forgasser og innsprøytning..
Det er faktisk noenlunde vanlig innsprutning men med individuelle "throttlebodies" for hver sylinger. Har visst blitt brukt i mange år i japan av entusiaster... Og det får jo en herlig retro-look også da..!
Medlem nr.249
2004 Mazdaspeed MX5, Rød
x 1992 Miata SC, hvit, B-pack, noe modifisert, 8 psi (max 14976 rpm)[/url]
X 2006 BMW 525 Dat M-tech
2014 BMW 530D x-drive
91BRG wrote:Fikk litt sånn AC Cobra "wibes" av den jeg. Å det er drømmebil nr 1!!
Fullstendig enig!
Det som blir litt merkelig med de andre bilene her er at man ser på panseret at det originalt er vippelykter, det er ikke fint når de har modifisert så mye....