Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Levert med komplett aero-kit og alcantara dørpaneler, dashbord, håndbrems og gir, som matcher Recaro setene, med røde sømmer.
Eibach pro-kit senkefjærer er montert.
Et ferskt klubbmedlem melder sin ankomst. Gleder meg til sommeren bak rattet på en MX5. Etter mange år med roting rundt grøten har jeg endelig fått ut finger'n.
Alt annet så liksom litt grått ut når den lille røde ble hentet ut av butikken
ND-in-D-Town wrote:Et ferskt klubbmedlem melder sin ankomst. Gleder meg til sommeren bak rattet på en MX5. Etter mange år med roting rundt grøten har jeg endelig fått ut finger'n.
Alt annet så liksom litt grått ut når den lille røde ble hentet ut av butikken
...
Er du på jakt etter delebil for demontering allerede ?
Miata 1993 1,6 B-package kompressor (MP45)
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae
Om det er første vraket er i så fall bildene gamle.
Var en i usa som ble påkjørt bakfra rett etter lansering i usa. Mener han fikk hjelp fra Mazda til å skaffe ny bil.
-Stian '95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
'06 Toyta Yaris 1.3 COP => går som et olja lyn
Stalfa wrote:Om det er første vraket er i så fall bildene gamle.
Var en i usa som ble påkjørt bakfra rett etter lansering i usa. Mener han fikk hjelp fra Mazda til å skaffe ny bil.
Det er den bilen Fabiz har bildene fra
Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
1995 1.8 Mazda Miata. SU classic red, popular equipment package (alt av el. utstyr og torsen) som har den nette sum av 325 000km på baken