Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
ND-in-D-Town wrote:Et ferskt klubbmedlem melder sin ankomst. Gleder meg til sommeren bak rattet på en MX5. Etter mange år med roting rundt grøten har jeg endelig fått ut finger'n.
Alt annet så liksom litt grått ut når den lille røde ble hentet ut av butikken
Gratulerer med nydelig bil!
Selvom det er litt kjipt for min del at du også har gått for aero-kit, OG Soul red...
ND-in-D-Town wrote:Et ferskt klubbmedlem melder sin ankomst. Gleder meg til sommeren bak rattet på en MX5. Etter mange år med roting rundt grøten har jeg endelig fått ut finger'n.
Alt annet så liksom litt grått ut når den lille røde ble hentet ut av butikken
Gratulerer med nydelig bil!
Selvom det er litt kjipt for min del at du også har gått for aero-kit, OG Soul red...
Har du alcantara interiør også..? (Håper ikke)
TAKK og gratulerer selv.
Veldig fornøyd...selv om den har kun gått 8 mil så langt. Og Alcantara? Der må jeg skuffe deg. DET er nok montert gitt, og hever interiøret veldig.
Soul Red blir nok ganske vanlig i begynnelsen. Majoriteten av bilene solgt er i nettopp signaturfargen. Det betyr vel bare at den kler fargen utrolig godt
Ikke kjørt fryktelig mye enda, men stivt er det, føles ikke for mye da. Jeg er glad jeg ikke gikk for sport, men hver sin smak. Utseendemessig hadde det jo vært tøft!
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package