Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hei sann
Jeg har nettopp kjøpt nye sommerfelger til bilen min og er kjempe fornøyd.
Men det viser seg at senterboringen er 72.6 mm i stede for 54.1 som de fleste MX-5er har.
Spørsmålet blir da om det er nødvendig å bruke senterringer eller om det går an uten?
Takk
Det går an uten men jeg ville ha montert det for å unngå vibrasjoner. Det koster ikke stort og bilene "våre" er jo veldig følsomme på alt av hjul og oppheng.
Jeg kjøpte felgene i USA hos REV9AUTOSPORT og da jeg spurte om jeg trengte slike senterringer, sa de at det gikk helt fint uten...
Så derfor tenkte jeg at jeg skulle sjekke her først
Ldelijster wrote:Jeg kjøpte felgene i USA hos REV9AUTOSPORT og da jeg spurte om jeg trengte slike senterringer, sa de at det gikk helt fint uten...
Useriøst av en forhandler
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Ser blant annet trackspeed skriver at man ikke skal bruke senterringer til deres bremsekit, og at det kun er for folk som ikke vet å kryssdra i flere omganger...
Selv kunne jeg ikke tenkt meg å kjøre uten..
-2001 MX5 1.8 Sport
-2019 BMW 320xd
-2014 BMW X1
x (- 90 Miata 1.6T Flyin Miata -)
x (- 89 BMW 327i 755whp)