Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Tror heller jeg hadde kjøpt meg en Fiata som Abarth har tukla litt med.
Men det er nå meg da .....
Erik
Som er klar over at bilen ikke er klar i butikken enda (og heller ikke prisen )
Basert på priser i Tyskland EUR 40.000 ligger det an til i overkant av 500k i Norge for Abarth utgaven. Den vanlige Lusso utgaven 140hk med utstyr tilsvarende MX-5 Sport tipper jeg havner omtrent som MX 2 liter. 124 Spider lanseres i Sverige og DK til høsten.
PS fantastisk låt i Abarth en , det ligger noen flotte videoer på nettet.
Noen som vet om dette kitet også er i nærheten av å bli godkjent på en 90 HK NA, eventuelt med et SVÆRT kompressorhjul?
Det burde i utgangspunktet være lettere å få godkjent en 90Hk med kompressor enn en 116Hk.
90Hk har jo alle "1.8l forsterkningene".
Kompressorhjulet blir ikke såååå SVÆRT ....
Erik
MX-5 1990, Rudolf
Mazdaspeed Miata 2005, Chili
Fiat 2300 S Coupe, Ghia
Vignale Samantha 1969, Samantha
Lancia Beta Montecarlo 1975, Martin
Lancia Beta Montecarlo 1977
Lancia Beta 2000 HPE 1978
Bertone X1/9 1982, Bertil
Volvo P1800 1961 (Bygget av Jensen i England)
X Miata 1993 LE, Leopold
X Miata 1995 R-package
Miata 1993 1,6 B-package kompressor (MP45)
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae
Interessant; kun 1 NA til salgs, og det er et rep.objekt. Og nå får man NB i tilsynelatende god stand til under 40 000 kr. Det er mye moro for pengene!
Miata 1993 1,6 B-package kompressor (MP45)
Jaguar E-type 1968 4.2 Series 1 Open Two Seater
Caterham Superlight R 1998
Specialized Stumpjumper
Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers. -Colin McRae