I historien om denne bilen har jeg lagt vekt på å dokumentere endringer og oppdateringer. Velger derfor å dokumentere alle "høla" som rusten har gnagd, også fordi da kan jeg la eventuelle rustverksteder sjekke tråden min, dersom de skal gi et overslag på jobben. Er fremdeles i tenkeboksen, og heller mer og mer mot å kondemnere/selge bilen som delebil/prosjekt for en som er glad i sveise. (kommentarer mottas, inklusive forslag til fair pris på bilen som prosjekt)
Så her følger en runde rundt bilen, sett nedenfra, vi starter pent, foran på førersiden, hvor jeg selv har lappet et femkroning stor hull med en platebit og limt det hele sammen med understellsmasse helt uten sveising, dette har holdt tett i to års tid:
Deretter nærbilde av nederste del av fronten på dørbladet på førersiden, hvor det bobler i alle retninger:
Utsiden av samme dør sett nedenfra, bobler i kanalen fremme....
Utsikten fremover inne i dørsprekken på førerdør, rust i plateskjøten på overgangen innerskjerm/torpedovegg....
Det var alt på hjørnet "foran på førerside".