Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Fikk vist datasprutet også idag! woho! Det viste seg også at Megasquiert forventer at vi nå til dags fortsatt bruker serial kontakt i våre laptoper, så måtte ut med 299,- på clas ohlson for en usb overgang.. huff. MEN nå nærmer det seg voldsomt bildet av turbo'en også da.
Canon 5d mark III med 600exBlitz. En annen hobby jeg også har
offtopic:
I helga havnet jeg på bilshow i lillesand, jeg fikk laget en fet liten filmsnutt! skru opp lyden
I dag ble da diffen tatt ut. Det tok meg ca 5-6timer, ting gikk sakte men jeg liker og ha kontroll også mine problemer i dag hvar, aksling boltene på diffen ville ikke ut av selve diffen. endte opp med å ta med akslingen når diffen ble heist ned. akslingene til hjulene bak hvar også meget vriene å få ut av selve diffen når jeg ikke helt viste hvordan. Men allt gikk før kvelden var åver!
Så blir det og montere ny torsen + clutch bytte + svinghjul bytte imårra. Viss det går etter planen
i dag kom også AEM wideband med målehus, og dumpventilen! Dette blir digg! Masse bilder imårra
MX5 1.6 NA 1996
x 13' Toyota GT86
x 96' Audi 1.8t quattro /vipec sprut, gt3071, 321bhp
x 91' Toyota MR2 3SGTE 245bhp