Et par kjappe oppdateringer her på Fredagen
Jeg tror bilen har med seg en forbannelse. Da jeg skulle på posten å hente pakke (R-kit foran og hardtop spoiler), skulle ut, startet bilen, og den ville ikke fyre opp skikkelig. Eller, bilen starter, men stoppet etter 1-2 sekund. Startet bilen 5-6 ganger før den holdt seg i livet, lykkelig og glad kjørte jeg videre, og midt i rushen merker jeg at bilen dør ut igjen, stopper, og slites med å holdes i gang. Når det er min tur å kjøre ut av krysset, så gir bilen opp, og stopper. Samme problemet på nytt igjen, starter opp fint, men stopper igjen etter sekunder, dette skjedde flere ganger på rad, så fikk trillet bilen til veikanten. Ble stående der i 4-5 minutter, før jeg ringer NAF, så tenker jeg "Vi prøver en gang til for å se om det blir liv", vips så fyrte den opp som aldri før.
Problemet har vedvart siden da.
Dagen etter, litt sen inn på jobb, stiller meg bak en X5 som stopper i et kryss, før jeg viste ordet ble bilen forran slengt i revers, og rett i fronten min. En ny x5 som verken har sensorer, eller kamera for å spotte meg? Merkelig. Skaden ble taksert til 12000,-, da fronten måtte byttes (pga. en bulk), og en del riper (som kan poleres vekk). Siden dette er en rimelig vinter-beater, så polerer jeg det vekk, og heller bruker de 12000,- på bilen. Og det ble gjort
Samme dag leste jeg litt rundt på nett hva startproblemene kan være, så fikk bestilt litt diverse greier fra Autolink, for eksempel luftmengdemåler. I tillegg til:
- Slange til LMM, da min har sprekk
- Brukte coilovere med NB topper. Ligner på V-maxx
- Skiltbrankett for sidemontert skilt
- Deksler for å dekke dørhåndtakhullene
- Drifteknapp fra Jass
- Høyttalergriller på høyde og venstre side, da mine var ødelagte
- Sort frontgrill,da jeg ikke har min
- Innstegslister med MX-5 skrift
- Bakre reflektorer som er røde
- Feilkodeleser
- Innvendig dørhåndtakplastikk, da min er knekt
- Komplett 9delers slangesett i rødt, noe kjøleslanger
I tillegg fikk jeg også bestilt dekk til sommerfelgene,så ble 195/50/15 Yokohama Parada Spec-2, både fordi det er japansk, skal være et godt dekk, og et kult mønster, uten å tømme lommeboken

Endte også opp med å kjøpe meg nye vinterfelger, "bbs"-kopier i 14x6 laget av melber, i tillegg er 10mm spacere bestilt,da ET45 stikker for langt inn i hjulbuen.
Siden ingenting har ankommet, så blir girolje/diffolje byttet i helgen 30.10, samme med pynteplastikken, polering av frontfanger, og 5x-racing foringen