Det er både ærefullt og litt skummelt å overta ansvaret for en slik flott kjendisdame. Håper du vil være fadder og leksikon i fortsettelsen. Vi kommer helt sikkert til å snakkes, jeg har allerede spørsmål på gang, og jeg har jo nummeret ditt:-) PS! Lover å ikke bli helt enoying!
Jeg kjente jo på en måte Beverly litt fra før, etter å ha sett på flotte reportasjer her på forumet. Det er utrolig mye skikkelig bra arbeid som er lagt ned. Mye tøft utstyr, lekkert interiør og mange fine detaljer. Framme i maskinrommet er det finere en det var i min "menneskebil" når jeg hentet den som ny! Helt utrolig. Jeg skal gjøre mitt for å holde Beverly i godt skikk, men kan ikke love at jeg klarer dette nivået her altså... men jeg skal prøve!
Bilen er forøvrig omregistrert i dag, og alt skal være i orden.
Hei og takk også til Dere andre på forumet for hyggelige hilsener. Fare for at jeg vil gjøre "mer av meg" her inne nå framover

Tenker at jeg skylder et lite resymé fra første dag med Beverly:
Hentet bilen i Oslo 16. mai. Fikk den overlevert av en meget hyggelig representant for Norsk Sportvogn Klubb. Overleveringen innbefattet tilfeldigvis også garasjebesøk og en runde i nabolaget med en lekker rød steilende hingst... Euforisk opplevelse for undertegnede.
Så stod Beverly der i all sin prakt og ynde. Når opplevelsen overgår forventningene, er det garantert suksess! Turen hjemover startet med et stopp(!) på "hjemmebane" hos arbeidsgivers hovedkontor. Der benyttet jeg justerbar varmepistol til litt dekorfjerning, og deretter ble det en første vask av Beverly.
På turen videre mot nordvest, kjempet fornuft og følelser om gunst...: Tidligst mulig hjem til 17-mai eller mest mulig kronglete veger...-det ble et kompromiss...
Kjørerute ble E6 til Dombås, deretter Lesja-Bjorli_Åndalsnes-Åfarnes fk.-Vistdal-Eresfjord og hjem. Strekningen etter Åfarnes er kulest

Det ble nok noen stopp undervegs, ut av bilen-en runde rundt-smile litt-glise litt-fotografere litt-så brom videre avgårde.
Pitstops: Frogner/Sørum/Kløfta/Kolomoen/Frya/Ringebu/Bjorli/Trollveggen/Åndalsnes/Vistdalsheia/hjem.
Bilen er superfin å kjøre, herlig direkte, stødig rett fram og ikke minst i svingene og med krefter nok hvis man prøver det... Det var absolutt ikke noe tulleri på turen, man må jo bli kjent først.... Når vi forlot "stora vegen", og begynte på svingene, forandret vegdekket seg til normal norsk landsbygd-standard. Da sier Beverly fra om hvem som bestemmer, og gir klare og direkte tilbakemeldinger! Herlig! Man lærer fort å unngå de største hullene i vegbanen....
17-mai startet selvfølgelig med vask og smil og glis igjen... Tumbs up fra naboene, og alle flagget for oss...
Så etter vanlige 17-mai opplegg, ble det klart for demontering av HardTop og en topless-tur i 20+ langs Eikesdalsvatnet. Anbefales! Til kvelds ble kalesjen slått opp, og den fantastiske teksten på bakvinduet kom til syne...: Temporarily closed.
Nok en gang takk! Jeg er heldig!
Ola