Slenger ut en bildetung oppdatering til

Fikk gjort litt mer på bilen i dag.
Først var det å ordne venstre sidespeil som var helt løst.
Noen hadde vært inne her og byttet ut den fjærmekanismen med skrue og mutter, så da var det visst smak sak å stramme det. Hadde skaffet ekstra speil jeg, men det trengte jeg da ikke.
Ferdig strammet, da gjensto det bare å lime speilet på plass.
Satt på litt teip for å holde det på plass under tørking.
Og teipet også en pose over da det regnet mye av dagen i dag, slik at det kunne tørke uten vann på seg.
Så var det å rydde bort alt av høyttalerkabler og slikt som lå rundt omkring da dette ikke skal brukes mer.
Av med midtkonsoll, så ble det litt lettere tilgang.
Få ut alt av dørene også.
Ferdig på høyre side.
Venstre side gjenstår.
Progress.
Ferdig her òg.
Ble nok spaghetti å fjerne, ja. Dette var ikke alt engang.
Ble fort litt ryddigere.
Som nevnt tidligere så mangler venstre side av gulvteppe, samt at høyre side var sliten og fæl, så ville få gjort noe med det også.
Så da var det ut med det.
Tørt og fint under her, i allefall.
Inn med "nye" teppet i svart.
Nærmer seg ferdig lagt på ene siden, hvertfall.
Og andre siden.
På med deksel i dørkarm så ser det fort litt ryddigere ut.
Så var det teppet bak setene sin tur.
Ut med seg!
På med svart her og.
På med tombstone igjen.
På med midtkonsoll.
Så plutselig mer ut som en bil igjen her.
Meeeen så skjedde det uungåelige. Jeg klarte å legge jakken min i bagasjerommet med begge (!) nøklene i lommen. Og tror du ikke bagasjelokket blåste igjen.. Følte meg smart der jeg sto.
Så da måtte jo halve interiøret demonteres igjen sånn at jeg kunne fiske ut jakken.
Endte i allefall med suksess!
Så da kunne den andre pyntelisten (som lå baki) også monteres.
Og alt på plass igjen.
Jeg liker å ha litt kontrast mellom det svarte og det beige, så tenkte dørpanelene også skulle få en ørliten "makeover".
På med svart håndtak og høyttalerdeksel.
Samme treatment på andre siden.
Synes det ble tøft! Høyttalerdekslene er slitne og stygge, så de blir nok byttet ut etterhvert, men kontrasten ble jo fin. Passer enda bedre nå som det er svart gulvteppe også.
Bare å få byttet hattehylle-trekket til svart også, samt få inn nye rattet og noe stoler så blir det nok bra her