Årets sommertur blir lagt til Voss - Bergen-området med hensikt for å få med Bergensere og andre vestlendinger på sommerturen. Foreløpig glimrer dere med fravær fra påmeldingslisten, og jeg registerer også null respons på nettsidene for Vestlandet. Jeg håper dere bare er trege og trenger et spark i R----- for å komme i gang. Sommertur 2016 er for dere (også)
Hilsen Truls
Våkne opp Bergensere
Moderator: Styremedlemmer
-
- 500 RPM
- Medlemsnummer: 1378
- Status: Offline
Re: Våkne opp Bergensere
Hei Truls
Venter på svar ang ferieønske på jobb. Så lenge jeg får fri fra torsdagen hvertfall, kommer jeg til å melde meg på. Antar at det ikke vil ta så veldig lang tid
Venter på svar ang ferieønske på jobb. Så lenge jeg får fri fra torsdagen hvertfall, kommer jeg til å melde meg på. Antar at det ikke vil ta så veldig lang tid
'16 2.0 meteor grey
Status pr 22/3: To Bergensere påmeldt pluss to andre vestlendinger. Men jeg vil ha flere.
Hvor er Miatajon, ThoTho, Novacane, MazdaMarte, Espen Andre, Toha, navn jeg ser har vært aktive på nettet de siste årene. Pluss selvfølgelig Miatapowers, som jeg mistenker å ha vært med nesten siden starten under forskjellige "nicks"
hilsen Truls
Hvor er Miatajon, ThoTho, Novacane, MazdaMarte, Espen Andre, Toha, navn jeg ser har vært aktive på nettet de siste årene. Pluss selvfølgelig Miatapowers, som jeg mistenker å ha vært med nesten siden starten under forskjellige "nicks"
hilsen Truls
-
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 833
Solgte bilen i høst, så er Miataløs
Hadde utvilsomt vært med hvis jeg hadde hatt bilen ennå.
Til alle dere andre i distriktet med Mx5/Miata..hiv dere med og få dere en uforglemmelig tur i "hjemtraktene"!

Hadde utvilsomt vært med hvis jeg hadde hatt bilen ennå.
Til alle dere andre i distriktet med Mx5/Miata..hiv dere med og få dere en uforglemmelig tur i "hjemtraktene"!

-97 MX-5 1.8 "Balder"
(X) -90 Miata 1.6 JRM45 "Mia"
-16 Nissan X-Trail 4x4
-16 Kia Soul EV
-17 Connect
(X) -90 Miata 1.6 JRM45 "Mia"
-16 Nissan X-Trail 4x4
-16 Kia Soul EV
-17 Connect
tenkte å sparke denne i gang igjen.
vert stolt eier i ett halvt år av en sølvfarget nc. men jaggu skjer det lite her i område.
noen her som bruker mx5en sin nå vinterstid?
vert stolt eier i ett halvt år av en sølvfarget nc. men jaggu skjer det lite her i område.
noen her som bruker mx5en sin nå vinterstid?
-
- 500 RPM
Jess!
Prøvd å få til noe tidligere selv, men er vanskelig. Er vi redd for å få regn på bilen?
Prøvd å få til noe tidligere selv, men er vanskelig. Er vi redd for å få regn på bilen?
'16 2.0 meteor grey
ja virker veldig treigt her i Bergensområde!
Har planer om å få både snø og salt på bilen i vinter. hysterisk morsom bil på litt snøføre !
Har planer om å få både snø og salt på bilen i vinter. hysterisk morsom bil på litt snøføre !
-
- 500 RPM
Får håpe du har tektyl på bilen da
Bare til å gi en lyd så kan vi ta en tur en dag

Bare til å gi en lyd så kan vi ta en tur en dag
'16 2.0 meteor grey
bilen er aldri vinterkjørt før. så var dårlig med understellsbehandling på denne. men var en tur innom Skogsvåg auto og fikk FluidFilm under. Så nå er den klar for en runde på vinterføre.
klar for tur nesten hver dag eg
forøvrig friuke denne uken 
klar for tur nesten hver dag eg

- Miatapowers
- 7200 RPM
Hei ja, eg følger nå med på sidene til tider, men vert uten bil ett par år, men kommer brått tilbake, og da blir det å vera med på turer eg og, mål er å kjøre mer enn å skru daBocken wrote:Status pr 22/3: To Bergensere påmeldt pluss to andre vestlendinger. Men jeg vil ha flere.
hilsen Truls

2016 Vw Touran 7s Tdi familievogn
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.
Mx-5 Nb 10TH
2007 Mercedes W204 220CDI AMG.