Truls` 99` Miata
Moderator: Styremedlemmer
Re: Truls` 99` Miata
Felger, header og sete er vel det eneste nye så langt. Jobber stadig med ITB-kittet, men ikke noe ETA enda..Gabzh wrote:Noe nytt her? Hvordan gikk det med traktene?
Fikk snuket meg til en titt da den sto parkert på Sagene for et par uker siden. Tøff bil!
['91MX5NA6BRG]
Mange takkjanhl wrote:Fikk snuket meg til en titt da den sto parkert på Sagene for et par uker siden. Tøff bil!

Skjer jo bittelitt om dagen. Fikk montert ITB og startet bilen. Så døde TPS og deretter synkverktøyet. Så jeg måtte montere det originale innsuget igjen.
Kjipt, men sånn er det med ting man aldri har gjort før antar jeg. Var rimelig oppgitt, men har fått tenkt litt over det, og har lyst til å gi det en sjanse til. Ny TPS er bestilt, og nytt synkverktøy blir bestilt etter neste lønning.
"
Kjipt, men sånn er det med ting man aldri har gjort før antar jeg. Var rimelig oppgitt, men har fått tenkt litt over det, og har lyst til å gi det en sjanse til. Ny TPS er bestilt, og nytt synkverktøy blir bestilt etter neste lønning.
"
Last edited by Teejay187 on 18 Nov 2018, 14:32, edited 1 time in total.
-
- 7200 RPM
- Medlemsnummer: 968
- Status: Offline
Stå på!
Detta blir bra!
Detta blir bra!
-Stian
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
'06 Toyta Yaris 1.3 COP => går som et olja lyn
'95 'MX-5/Miata 1.8 BRG.
'16 Mazda 6 2.5 Optimum Stasjonsvogn
'06 Toyta Yaris 1.3 COP => går som et olja lyn
Fått gjort litt på bilen etter vinteren.. Først ut er nye indre dørsider med nye høyttalere.
Dørsider fra LRB Speed. De passet ikke med de originale høyttalerne da jeg bestilte for NB med Bose høyttalere. Kjøpte en pakke Dynamat, samt ett sett med Focal ISS200. Nå gjenstår det å printe et adapter til diskant og montere denne. Malte dørsidene med Hammerite. Pent langt i fra, men langt i fra pent. Perfekt!

Dørsider fra LRB Speed. De passet ikke med de originale høyttalerne da jeg bestilte for NB med Bose høyttalere. Kjøpte en pakke Dynamat, samt ett sett med Focal ISS200. Nå gjenstår det å printe et adapter til diskant og montere denne. Malte dørsidene med Hammerite. Pent langt i fra, men langt i fra pent. Perfekt!

-
- 2000 RPM
- Medlemsnummer: 1271
- Bubba
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 1107
Fordi ræserbil...
Bubba
04 MX-5 MSM - (Speedo)
X 97 MX-5 1,8
X 02 MX-5 1,8 Arizona - donor-/delebil
08 VW Touran
84 Mazda 626 LX 2,0 HB
04 MX-5 MSM - (Speedo)
X 97 MX-5 1,8
X 02 MX-5 1,8 Arizona - donor-/delebil
08 VW Touran
84 Mazda 626 LX 2,0 HB
- R.S
- 1000 RPM
- Medlemsnummer: 932
Ser bra ut! Focal iss200 er kjempe bra, stor oppgradering på lyden.
Mazda MX5 NBFL 1.8 SPORT
Helt grei passform på de. Kanskje litt tynne? Må avstemme dem litt på en eller annen måte. De liker å vibrere når man spiller Gopnik Tunes.
Fikk printet adapter til diskant også. Så da har man ti-tusenvis av hertz mer å leke seg med.

Har tatt mål av basshøyttaler. Tenkte å printe beskyttelse til denne i tilfelle regn/vaskevann i døra etc. Skal få printet en høyttalergrill også..
Fikk printet adapter til diskant også. Så da har man ti-tusenvis av hertz mer å leke seg med.

Har tatt mål av basshøyttaler. Tenkte å printe beskyttelse til denne i tilfelle regn/vaskevann i døra etc. Skal få printet en høyttalergrill også..
Pusla litt igjen da...
Pussa opp TE37'ene litt. Wax on, wax off. Stickers på. Dekktusj på.
Bytta bremser foran også. Fort gjort

Pussa opp TE37'ene litt. Wax on, wax off. Stickers på. Dekktusj på.
Bytta bremser foran også. Fort gjort

- vidarlavoll
- 6500 RPM
- Medlemsnummer: 886