Steffen: jeg sitter "støppt" i BRG'en jeg

Lykke til med bilkjøpet. Synd at min er solgt, ellers så kunne du fått en pen bil der, til en god penge.
Moderator: Styremedlemmer
enig i at dongeri lett glir på skinn, men det er da sidestøtte i setene og de funker bra for meg jaffal...( jeg er ca 1,80 og ca 79,89 kg) hvis man virkelig vil sitte støpt så prøv skinnseter en varm sommerdag (fransk riviera-varme) i kun shorts...steffen wrote:Når det gjelder skit og slikt er jeg helt enig. Mine stoffseter var gule av pollen her om dagen.
Alexander: Min erfaring er; dongeribukser og skinnseter ikke hører sammen. Er du enig? Det var ikke akkurat hånd i hanske, heller tvert i mot. Ellers er det sikkert greit med skinn. Pent å se på, enkle å holde rent, og sikkert ikke dumt hvis det skulle komme noen få regndrypp.
Og til deg Espen: jeg er vel egentlig helt normalt bygd. Litt over en 1.80 høy.
Forøvrig er jeg helt enig med arildh. Skiltet betyr ingenting ved bilkjøp.
Som tidligere nevnt, skinnseter er "kjekt å ha", men dette tar jo heeeeelt av. Rens 2 ganger på 4 mnd?????Alexander wrote:Når jeg hadde min forrige Mx5, med stoffseter, synes jeg dette var et veldig stort problem. Buksene mine ble skittne når jeg satt meg i setene, og jeg renset setene 2 ganger, i løpet av de 4 månedene jeg hadde bilen,
Hadde den gått litt mindre hadde det straks vært mer interessant. Selvfølgelig kunne jeg heller tenkt meg en 1,8, men vil helst at den skal ha gått under 110' og i det minste under 120'. Da skal du selvfølgelig ha kjørt lite, men det finnes da noenroar wrote: Hvorfor ikke kjøpe min heller? 94 modell miata:
http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=786669