Takk til Lars for espaboller og Jørgen for kaffe

God sommer alle sammen, del gjerne bildene deres her!
Ps: Du i sølv NC som lurte på oppgraderinger, send meg en PM, jeg glemte navnet ditt.
Mvh
David

Sent from my iPhone using Tapatalk
Moderator: Styremedlemmer
Noomi wrote:Vi hadde en fantastisk tur i dag med 11 biler og representanter fra NA, NB, NC og ND. Nydelig vær, varmt, svingete veier, varme dekk og varme bremser. Jaggu rakk vi akkurat is, pølser og brus i Drøbak også.
Ps: Du i sølv NC som lurte på oppgraderinger, send meg en PM, jeg glemte navnet ditt.
Mvh
David
jorgen.knap wrote:Noomi wrote:Vi hadde en fantastisk tur i dag med 11 biler og representanter fra NA, NB, NC og ND. Nydelig vær, varmt, svingete veier, varme dekk og varme bremser. Jaggu rakk vi akkurat is, pølser og brus i Drøbak også.
Mvh
David
Tok meg den frihet å fikse det...Stalfa wrote: 11 Jul 2019, 09:11 Veldig mange fine bilder.
Det er kanskje greit å editere det man svarer på slik at ikke samme bildeserie kommer to og tre ganger?![]()
Takk for turen og velkommen i klubben! Hyggelig at veivalget falt i smakOlav-T wrote: 12 Jul 2019, 18:55 Takk for en kjempe fin tur og et fantastisk veivalg. Som nybakt mx5 eier så ble et medlemskap i klubben her et must...Gleder meg til mye gøy med denna gocarten...
...mulig jeg til og med legger igjen hardtoppen neste gang.